Cześć

Jakiś czas temu dostałam leki nasenne. Koszmar. Wzięłam raz. Faktycznie szybko zasnęłam, całą noc przespałam… ale rano!? Tragedia… Ból głowy, zawroty głowy, czułam się jakbym była za mgłą. Nie biorę, dziękuję. Nie wiem jak długo jeszcze tak wytrwam, ale chyba wolę wstawać kilka razy w nocy, niż czuć się jak gówno… :/ Macie jakieś pomysły na problemy ze snem?
Ćwiczenia, książka, film, wietrzenie pokoju, muzyka relaksacyjna, herbatki, seks – wszystko wypróbowane, nie pomaga… :/

 

Pozdrawiam

P.

9242012024227tumblrm3rl0rZSuR1rvtrkso1500_large_400x400

14 responses to “

  1. Jak nie prześpisz całą noc któryś raz z rzędu to przyzwyczaisz się do lekarstw nasennych. Ja mimo lekarstw nasennych średnio 2 nocy w tygodniu mam nieprzespane, a że małe mieszkanie, to leże na baczność z otwartymi oczami i czekam na poranek masakra. A ze spraw farmaceutycznych polecam trening autogenny Schulza – kiedyś mi pomagał przez wiele lat nie tylko na zasypianie ale i na lepsze samopoczucie w ciągu dnia. Dodatkowo po kilkutygodniowej praktyce można regulować oddech i pracę serca. Pod koniec treningu można wstawić wizualizacje, dzięki której np. można się pozbyć jakiejś fobii po kilku tygodniach stosując codziennie trening autogenny. Jeśli jesteś na siłach polecam też sport lub chociażby intensywny spacer, ale nie wieczorem, bo podniesie Ci tętno i ciśnienie na noc i będzie jeszcze gorzej zasnąć (taj jak przy seksie). Pozdrawiam – Mariusz.

  2. Moze inny antydepresant np mirtazapina lub amitryptilina obydwa z tych lekarstw stosowane sa w depresji w ktorej dominuje bezzsenosc! Pozdrawiam Malgorzata

  3. Może dostałaś za silną dawkę tego leku ? Może warto dokładniej skonsultować swój problem i to co bierzesz z jakimś konkretnym specjalistą ? Powodzenia i pozdrawiam !

  4. Kiedyś po pierwszej dawce hydroksyzyny w syropku spałem jak trzeba ale nad ranem ja w myślach, że wstajemy, choć to było apogeum depresji. Ciało jednak stwierdziło, że nie. Po raz pierwszy wówczas w życiu miałem tak, że ja chcę, a nie mogę nawet powiek otworzyć. Po jakichś 5. minutach wewnętrznych negocjacji udało się ciało ruszyć.

  5. Ja odkąd pamiętam zawsze mialam problemy ze snem, głównie z zasypianiem wieczorem. 1,5 roku temu psychiatra przepisała mi Trittico. To lek przeciwdepresyjny, ale ja go biorę tylko ze względu na bezsenność. Od tego czasu jest dużo lepiej, chociaż nadal czasem miewam gorsze noce. Ale oczywiście każdy przypadek jest inny i nie u każdego ten lek będzie tak skuteczny.

  6. Dużo ruchu :) Przed snem spaceruj na świeżym powietrzu. Dotleń się na zewnątrz przy lekkim wysiłku. Po powrocie nie myśl, tylko właź od razu do łóżka. Powinno pomóc.
    Zachęcam również zainteresowanych do zapaoznania się z domem opieki http://husaria-dom.pl/ – nie jednej osobie już pomogliśmy.

Leave a Reply

