Dlaczego?


Cześć.

Pytacie: Dlaczego tak mało piszesz? Dlaczego nie nagrywasz?

Nie wiem. Czasem nie potrafię nic wyskrobać, otworzyć się. Nie mówiąc już o nagrywaniu…

Czasem w nocy przychodzą mi do głowy pomysły, co bym chciała napisać. Ale rano nic nie pamiętam. A propos snu… Nie pamiętam kiedy ostatni raz się wyspałam. Tak porządnie. Budzę się trzy, cztery razy. Nie mogę zasnąć. Wstaję rano, ale jestem niewyspana. Kilka dni temu, moja znajoma powiedziała, że nie wie co się z nią dzieje, ale gdy wstaje rano, to nieważne ile godzin by spała, jest zmęczona. Potrzebny sen, po to aby odespać, “przespaną” noc. Rozumiecie o co mi chodzi?

Maj upłynął mi i Jackowi na przygotowaniach do otwarcia firmy. Mój mąż zdobył licencję przewodnika górskiego. Otworzył firmę i oferuję wyprawy w góry na terenie całej Wielkiej Brytanii i Irlandii. Zapraszam na stronę!

http://www.comemountaineering.co.uk

Stres, nerwy, promocja, projekty, wybory, decyzje.

Najpierw ślub, a pod koniec maja odbyła się komunia mojego siostrzeńca. Mama dziś spytała: Co my będziemy teraz robić? Najpierw przygotowania do ślubu, później do komunii, a teraz co? Nic!

Miałam ochotę odpowiedzieć ja mamo będę się martwić. Właśnie to będę robić. Martwić się o firmę, o pieniądze, o pracę, o wszystko!

Obudziłam się dziś z infekcją dużego palca u stopy. Lekarz przepisał antybiotyk. Ale wcześniej kontuzja kostki… Ile można? Co chwilę coś. Wiem… narzekam.

Powiedziałam też o problemach ze snem. Nie mam sił dłużej z tym walczyć. Dostałam więc Zopiclone 3,75 mg na sen. Tylko, a może aż, na miesiąc. Ma to pomóc mi znowu wstrzelić się w rytm prawidłowego spania. Mój organizm może wreszcie odpocznie?

Czuję, że jestem w pułapce. Dałam się złapać jak mysz. Dałam się złapać depresji…

P.

 

 

 

 

6 responses to “Dlaczego?

  1. Ja uczeszczam do mojej terapeutki od pół roku i już czuje powoli pozytywne efekty,czuję,że wszystko sie zmienia :) Bardziej wierze w siebie przede wszystkim. Wszystkim życzę dobrego terapeuty :) To dla Ciebie Paulina https://youtu.be/arZNONB3nUo :) Dziś chcę tylko lecieć wyżej :)

  2. Są takie problemy wśród ludzi. Raz boli noga, raz zęby innym razem co innego. To całkiem normalne. I w sumie poważny biznes zakładacie. Gratulacje! Też chciałbym pracować w miejscu i w sposób które lubię. Dużo szczęścia życzę.

  3. Czasem tak już jest że coś nas boli i nic nie poradzimy. Raz noga, raz zęby… Gratuluję otwarcia nowego biznesu! Też bym chciał pracować w tym co najbardziej lubię. Dużo szczęścia życzę.

  4. Tak to jest. Depresja daje po dupie, a przy okazji dzięki niej ciężko się znosi zwykłe problemy życia codziennego, które czasami wydają się zbyt dużym wyzwaniem i dodatkowym mocnym obciążeniem fizycznym i psychicznym. Znam to doskonale. Wszyscy przez depresję doświadczamy dodatkowych cierpień podczas zwykłej codziennej egzystencji i w obliczu wydawałoby się banalnych problemów. Pozdrawiam ciepło.

  5. Paulina sciągnij sobie z “chomikuj” książkę “praktykowanie potęgi teraźniejszości” ta książka sprawiła że wiem jak z tym walczyć i dzięki niej coraz mniej się zamartwiam rzadziej przywołuje negatywne sytuacje z przeszłości itp. Przeczytałem ją już 2 razy i będę czytał jeszcze więcej aby wbić sobie to wszystko do głowy,po przeczytaniu książki polecam filmiki na YT Eckhart’a Tolle szczegolnie te o ciele bolesnym :) zresztą polecam wszystkie jego filmiki.

  6. Jesteś bardzo dzielna i świetnie sobie radzisz! Podziwiam Cię, że od tylu lat walczysz. Sama zmagam się z ciężką depresją i wiem, że często tak strasznie nie chce się żyć…
    … a Ty znajdujesz tę siłę i idziesz dalej.
    Trzymam za Ciebie kciuki

Leave a Reply

