Nie zgadzam się na hejt!


 

Dzień Dobry.
Dzisiejsze komentarze z YouTube.
Dziękuję za uwagi.

Tom Z
NIEDA SIE NAPISAC CZY POWIEDZIEC W WIDEO PORADNIKU ANTIDOTUM JESTES LADNA ALE TO Z E JESTES MALO INTELIGETNA LUB CHCESZ ZABLYSNAC NA YT TO TEZ WIIEM WIEC MIMO ZE OTYM WIESZ TWOZYSZ TAKI KURWA GLUPI JEBNIENTY PORADNIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO JAK MOZESZ W TYM FILMIKU DAC JAKAKOLWIOEIK POMOC LOGICZNIE POMYSL? CZYLI KRENCISZ MATERIAL WOGLE BEZ KURWA TEMATU BO TO JEST KURWA FIKCJA LITEREACKA Z EPRZED KAMERKOM POPIERDOLISZ OCZYMS A NAWET SAMA NIEWIESZ OCZYM USUN TEN FILMIK BO NAPISZE DO ADMINISTRACJI JUTUBA I GO NIE USUNIE A WYPIERDOLI A TY DOSTANIES ZBANA Z EJUZ NIGDY TU KURWA NIE WEJDZIESZ!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE JESTES ANI LEKARZEM ANI NIEWIADOMO CHORA CZY ZDROWA SMIESZ UDAWAC TU LEKAZA? PO TYM FILMIKU JESTEM PEWIEN ZE TY NIE MASZ DEPRESJI TYLKO SCHIZOFRENIE!!!!!!!!!!!!!!!! POCZYTAJ TROCHE HISTORYCZNYCH KSIAZEK A SIE DOWIESZ JAK SIE NAZYWA TA CHOROBA BO NAPEWNO DEPRESJA JEST TYLKO W GEOGRAFI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I OZNACZA COS INNEGO!!!!!!!!!!!!!! SLOWO KTORE Z GEOGRAFI PRZENIESIONO JEST TYLKO WYRAZENIEM POETYCKIM! USLYSZYCIE U IDIOTY PSYCHIATRY ZE MACIE TO CZY TAMTO A POTEM ROBICIE GLUPIE FILMIKI ZE JAK SOBIE RADZIC Z HUJEM TAKIM CZY INNYM ! WEZ SIE ZA PRACE ZNAJC SOBIE ZAJENCIE ZACZNI UPRAWIAC SPORT I NORMALNIE PRAWIDLOWO SIE ODRZYWIAC A DEPRESJA ANI SIE OBEJZYSZ ZNIKNIE KOMU KURWA ZALEZY NA UTRZYMANIU TEJ HOROBY? DOSTAJESZ JAKAS KASE ZATO ? BO TO AZ PODEJZANE OD KOGO JAKI PRODUCENT LEKOW CIE KUPIL?!!!!!!!!!!!!!!!
Tom Z
PUSTE CZCZE GADANIE NIC NIE UDOWADNIASZ DAJ JAKIIES DOWODY BADANIE ZE CI POMOGLO UDOWODNIJ TO! NIE UDOWODNISZ BO KURWA WYJDZIE NA JAW ZE TO NIE CHOROBA! TAKA JEST PRAWDA NA DZIS I KROPKA.
Tom Z
MAM PRAWO BYC ZLY BO KURWO OKLAMUJESZ SLOPECZENSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA SIE STARAM CZLOWIEKA ZROZUMIEC ZE TAK POSTOMPIL CZY INACZEJ A TY ROZUMIESz? ZACHENCASZ KURWO DO BRANIA LEKOW? TO TWOJE MOTTO? USUN TEN FILMIK

Ciąg dalszy wypowiedzi Pana Tom Z
chętnie pujdę do sondu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiesz poco? poto by medialnie skonczyc z tym kłamstwem a za swiadków wezme naukowców lekarzy oraz inne grupy iteresu które udowodnią przed sondem co propagujesz donzysz do tego by ludzie sie truli nic by nie bylo wtym dziwnego gdybys sama sie trula ale nie propagowala tego trucia innym udowodnie w sądzie do czego zmiezasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i kto za toba stoi kogo bronisz! i zgłosze sprawe do who oraz innych miendzynarodowych instytucji! nie jestes lekazem aby w jakikolwiek sposob oklamywac oszukiwac ludzi ze im to czy tamto pomoze dosc kurwa oszukiwania rozumiesz? swoje techniki o porady schowaj dla siebie twuz sobie filmiki i sama sobie je ogladaj ale kiedy to robis zpublicznie poipelniasz przestepstwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lafiryndo! pamientaj o tym ze na to jest paragraf wkazdej chwili kazdy mzoe cie podac do prokuratora i nie interesuje nikogo jaka dolegliwosc psychiczna masz ona ci nie pomoze wtym bo jesli jecsez raz zrobisz taki filmik sprawe skieruje prosto do prokuratora o tej samej tematyce filmik a ten filmich usun albo youtube to zrobi wiec!!!!!!!!!!!!!!!!!! smialo podawaj mnie do sondu!

Pozdrawiam!

13 responses to “Nie zgadzam się na hejt!

  1. Hej Paulina,
    chciałabym żebyś częściej pisała na blogu. Twoje wpisy dodają mi otuchy, że nie jestem sama ze swoją chorobą. Jesteś bardzo odważna i inspirująca. Robisz dużo dobrego dla osób z depresją, mówiąc o niej na głos. Potrzeba więcej osób takich jak ty.
    Hejterami się nie przejmuj. Szkoda energii.

  2. Niektórzy internet traktują jako sposób na wyżycie się na innych zamiast używać go do robienia czegoś konstruktywnego jak Ty. Nie warto się tym przejmować. Ciepło pozdrawiam Paulinko.

  3. Ten człowiek brzmi jakby był bardzo chory i na pewno nie na depresje. Ilość błędów w jego wypowiedziach, składnia i oskarżenia- nonsensy świadczy o tym, że jest idiotą albo ma bardzo poważne problemy z sobą i te wypowiedzi są reakcją obronną. Pomyśl, że większość ludzi jest po Twojej stronie :)

  4. Cześć, to ja -Dominika. Chciałam Ci napisać, że przykro mi z powodu tego, jak zostałaś potraktowana. Depresja nie jest tylko ludzkim wymysłem i doskonale to wiesz, wiem to też ja. Wydaje mi się, że generalnie społeczeństwo nadużywa słowa depresja, stosuje je nawet w żartach. Czy mnie komentarz Pana Tom Z zbulwersował? Zaskoczył? Nie, ponieważ wiem jak jest odbierana ta choroba przez takich właśnie ludzi, którym się wydaje, jak silni to oni nie są. Prawda jest jednak taka, że i takie osoby depresja może dotknąć. To jest choroba – zakwalifikowana w międzynarodowym spisie chorób ICD-10. A nie wmysl ludzki.
    Paulinko rozumiem, że nie zgadzasz się na hejt, jednak czasem mimo naszej emocjonalności i wrażliwości, bo pomimo Twojego wieku uważam Cię za bardzo wrażliwą osobę, ale do rzeczy… Czasem trzeba odpuścić. Masz Jacka, Muffy, najbliższych po swojej stronie. Niech oni dają Ci siłę, by tego typu komentarze ignorować, szkoda nerwów na ludzi, ktorych tylko może czasem gdzieś miniesz na ulicy. Bądź silna! Trzymamy kciuki
    Dominika i Mikołaj

  5. Dzielna dziewczyna , pokaz hujowi kto ma wieksza sile!!!!!!! Ps.moje bledy w poisowni wynikaja z tego, ze moj komputer nie jest przystosowany do pisania w jezyku polskim. Pozdrawiam! Malgorzata

  6. Ja dzisiaj pierwszy raz od kilku miesięcy wstałem z łóżka. Odbiłem się od dna. Szukałem wyjścia z tej depresyjnej bańki za pomocą różnych sposobów. Tony leków utrzymywały mnie tylko przy życiu. Pomogły mi afirmacje zagłuszając ten wewnętrzny karzący głos depresji.
    Ale wpierw musiałem zapodać sobie Analizę Transakcyjna i przeanalizować swój scenariusz życiowy, co było nieprzyjemne i bolesne. Teraz powoli w górę.
    Pozdrawiam.

  7. Przejmujesz się gościem który poprawnie nie potrafi napisać pójść lub dążysz. Internet taki jest, nie ma co sie przejmować,a tym bardziej go nie zmienisz. Gościu czy tam Gościówa cie albo troluje albo pokazuje hipokryzje i nie za bardzo wie o czym mówi. A jak ktoś cie mocno wyzywa to kasuj, banuj. Polecam shadow ban, osoba nie wie że dostała bana, pisze komy a nikt tego nie widzi.

  8. ten Tom Z musi być poważnie chory psychicznie, depresję zawsze można jakoś leczyć lekami a jemu juz nic nie pomoże… Musi mieć strasznie zryte życie zeby takie rzeczy pisać i wylewac swoje frustracje publicznie. Zal mi takich ludzi ale z drugiej strony sami na to zasluguja. A Ty sie Paulinka nie przejmuj, pamietaj ze normalni ludzie nie hejtuja tylko frustraci a tutaj trafil sie mocno zaawansowany przypadek. Na Twoim miejscu pewnie bym sie zainteresowala tematem od strony prawnej, skorzystala z porady prawnika czy cos, bo zawsze jakos mozna dojsc kto pisal, internet nie jest w 100% anonimowy, a takich zachowan nie mozna tolerowac. Zycze Tobie wytrwalosci i tego aby zylo Ci sie jak najlepiej, mnie sie udalo po krotkotralej kuracji serotoniną (Elicea) jest mi znacznie lepiej, nie biore niczego a czuje tak jakby moj mozg byl juz w stanie samodzielnie produkowac hormony szczescia!;) Trzymaj sie i wszystkiego dobrego!:)

  9. Witaj Paulina,
    w zupełności zgadzam sie z twoim sprzeciwem. Każdy może wypowiedzieć swoje zdanie ale nikt nie może nikogo obrażać za inne poglądy. Twój filmik był bardzo interesujący, choć ja również nie zgadzam się ze wszystkim. Widziałam jak dogadzanie sobie prowadzi do zakupoholizmu, wyrzutów sumienia i pogorszenia stanu zdrowia.
    Jeśli chodzi o dietę zamiast leków. To ja z innej przyczyny do dietetyka chodzę od pół roku a nawroty cięższej depresji jakoś są, więc….no…..
    Dla wielu leki to pierwszy podstawowy krok, drugi to psychoterapia , bo ją przejść trzeba sie często wzmocnić i ustabilizować farmakologicznie. Ale są oczywiście osoby które leczą sie bez leków, samą psychoterapią.
    Zazdroszczę ci odwagi i siły ,że chcesz iść na batalie z tym człowiekiem. Jego to nic nie nauczy, ale może ciebie wzmocni. Życzę ci szczęścia.
    Ps. Piękna fryzura :)

  10. Witaj!
    Obejrzałam dzisiaj kilka Twoich filmików na YouTube. Powiem Ci, że dałaś mi jakąś nadzieję, na to że ja również, jak Ty, wyjdę z depresji z którą borykam się od 5 lat, a leczę ją dopiero 3 miesiące. Uważam, że mi już nic nie pomoże, ale gdy obejrzałam Twoje filmiki sprzed 3 lat, a potem film, gdzie już czułaś się dużo lepiej, to dało mi to cień nadziei.

    Nie przejmuj się tym co piszą ludzie, którzy zapewne nie mają pojęcia o tej chorobie, nie są warci Twoich nerwów. Ci ludzie nie są nic warci niczego i nikogo, skoro tak ubliżają drugiemu człowiekowi, bez żadnych skrupułów i powodów. Jak dla mnie wyświadczasz nam, chorym na depresję przysługę, bo mało jest ludzi (a prawie wgl.), którzy publicznie chcą opisywać tą straszną chorobę.

    Ja nie mam energii na życie, a mój wolny czas wypełnia samotność i rozpacz, a jeszcze niedawno miałam tylu bliskich, przy sobie. Nie wiem, jak sobie z tym poradzić. Jedynie myśl, że za 5 miesięcy będzie ze mną mój dzidziuś, którego noszę w sobie, przytrzymuje mnie przy życiu. Jeszcze mój partner – powoli zaczyna się ze mną w jakiś sposób “liczyć”…

    Fajnie, gdybyś wznowiła działalność na YouTubie, Twoje filmy są ciekawe i zaintrygowały mnie, żeby znowu zająć się moimi dawnymi pasjami, oraz aby wstać z łóżka i wreszcie zacząć “normalniej” żyć.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę Tobie, jak i wszystkim dotkniętym tą chorobą, radości z życia oraz spełniania swoich marzeń/celów!

Leave a Reply

