Cześć.

Kochani nie wiem czy uda mi się nagrać filmik. Próbowałam już kilka razy, ale za każdym razem czuję się jak idiotka. Kiedyś byłam w stanie nagrać film, mówić, a teraz nawet zadane przez Was pytania nie pomagają. Czuję się jak debilka. Co takiego trudnego jest w mówieniu? Mówieniu do kamery? Pozornie nic trudnego… mam wrażanie, że gadam same pierdoły. Nic nie znaczące bzdury.

Nie mówię, że go nie nagram. Muszę zebrać się w sobie.

Chyba myślami jestem wciąż gdzieś indziej. Ponad dwa tygodnie temu miałam załamanie. Musiałam jechać do szpitala na izbę przyjęć. Myśli samobójcze. Nie wiem co się stało. Przyszły nagle. Jak zawsze. Zajął się mną psychiatra z grupy kryzysowej. Skierował mnie na oddział psychiatryczny. Muszę zastanowić się nad zmianą leków antydepresyjnych. Oraz nad terapią z psychologiem. Ale… listu nie dostałam. A powinnam. I nie mam motywacji żeby się tym zająć.

Depression.gif

Jestem myślami gdzieś tam…

Przygotowania do ślubu zakończone. Jacek musi kupić tylko garnitur.

Myślę o pracy, o ślubie. W jakim świecie jestem??

Nie wiem.

P.

15 responses to “

  1. Może pytania do filmu też przyjmuj w formie filmu. Wtedy nie tylko Ty będziesz przed kamerą, a jak wiadomo w kupie siła. Choć zdaję sobie sprawę, że wiele osób może nie mieć odwagi zadać pytania przed kamerą.
    Możesz też robić rozgrzewkę, tzn. włączasz nagrywanie mówisz coś totalnie z innej beczki (np. czytasz skład makaronu), a następnie przechodzisz do właściwego tematu. Dużo cięcia w montażu ale bardzo pomaga przełamać się.
    P.S. W ogóle fajnie, że próbujesz robić coś takiego. Łatwiej dzięki temu dotrzesz do większej grupy ludzi. Kilka miesięcy temu pomogłaś mi poświęcając nieco uwagi za co jestem bardzo wdzięczny :)

  2. Paulio do niczego się nie zmuszaj! Nagrasz filmik jak bedziesz miała siłę i wenę tworczâ! Pamietaj najważniejsza jesteś TY iTWOJE zdrowie! Pozdrawiam ciebie mocno Malgorzata!

  3. Kochana to nie jest żenada,to nasze życie, nasza codzienność, smutna ale prawdziwa!!
    Walcz nie poddawaj się!!
    Jestem z Tobą, rozumiem Cię doskonale choruję od 14 lat!!
    Pozdrawiam Ala

  4. Cześć, muszę Ci powiedzieć, że powinnaś czuć się dumna z siebie. Pomagasz wielu ludziom, nawet jeśli też masz załamania. Jesteś mega odważna i Cię podziwiam. Sama mam dwubiegunówkę, jestem w twoim wieku i gdy przechodziłam okresy depresyjne wracałam do twojego bloga. Dodawałaś mi sił. A jeśli chcesz zrobic filmiki – to pamiętaj, robisz to dla ludzi takich jak Ty, nikt nie chce sztucznych rad. badz soba. :)

  5. Paulina to nagraj filmik, jak się będziesz czuła na siłach, jeśli to za duży stres teraz dla ciebie. Może za miesiąc, albo i trzy będziesz wstanie już to zrobić. Ja będę czekała z niecierpliwością i pewnie nie tylko ja :) Wesołych, radosnych, spokojnych Świąt! :)

  6. Też za niedługo biorę ślub. Będzie dla nas wyłącznie czystą formalnością, kartka z kalendarza podobna do poprzednich. Myśli samobójcze przychodzą nagle, pod wpływem impulsu. Czasem jest powód, innym razem powodem jest brak powodu Pozdrawiam

      • czego sie boisz ze one cia atakuja? dlaczego nie mozesz zrozumiec ze to tylko mysli?
        dlaczego w nie wierzysz? mialas je juz nie raz jestes tak slaba az tak sie boisz ze nie potrafisz tego zrozumiec? ze one sa a ty nie muissz w nie wierzyc? tylko za kazdym razem reagowac? idz na terapie wywal z siebie to cos przez co sie boisz

  7. To dzieło szatana. On podsyca w Tobie strach, lęk i ból. On podszeptuje żebyś się zabiła i że jesteś zerem. Zasiewa w umysłach wielu ludzi rozpacz, chce jak najwięcej dusz potępić, szczególnie teraz, gdy koniec świata jest bardzo bliski. Czy nigdy was nie zastanowiło czemu coraz więcej zła, obłudy, zawiści, katastrof na świecie? Dlaczego liczy się tylko zysk i rzeczy materialne? Próżność i pycha ludzka przyjęła obecnie nieziemskie rozmiary. Człowiek sam w sobie nie jest istotą lękową. Lęk nie pochodzi od nas. Poczytaj trochę na temat strachu, lęku, a najlepiej poczytaj Pismo Święte – poczujesz się lepiej Paulino. Wybawienie z tego piekielnego świata jest już blisko.

    • Twoje słowa brzmią jakbyś był/była nawiedzona. Jeżeli chcesz kogoś zachęcić do czytania Pisma Świętego to na pewno nie w taki sposób..
      A Ty Paulina jesteś dzielna :) Szczerze to podziwiam to, że akceptujesz swój wygląd i potrafisz wstawić takie zdjęcie. Też nie jestem zbyt urodziwa tak jak Ty.. nigdzie nie udostępniam swoich zdjeć itd. ponieważ się wstydzę, Może i ja kiedyś spotkam swojego potwora.. Pozdrawiam

  8. Nie chciałam cię urazić że jesteś brzydka. szukam motywacji. a ja mam przeżycia podobne trochę do cIebie.
    Nie musisz go publikować

Leave a Reply

