Pytania = Video


Cześć

Od bardzo dawna powinnam była nakręcić filmik na YouTube. Jednak rozmawianie do kamery jest dla mnie dość trudne. Kolega podsunął mi pewien pomysł. Jakże nie trudno było na to wpaść…

Jeśli macie pytania odnośnie depresji i chcecie więcej wiedzieć jak z nią żyję, jak sobie radzę, napiszcie je w komentarzach, a ja za dwa tygodnie odpowiem na nie w filmiku.

Temat narzucacie Wy, więc nie będę czuła, że bez sensu gadam do kamery.

Czekam!

Pozdrawiam

P.

28 responses to “Pytania = Video

  1. Uwielbiam Ciebie słuchać. Piękne filmiki. Nagraj coś. Pokaż co u Ciebie. Wiesz… jesteś wspaniała, że radzisz sobie jakos z tym cholernym bagnem jakim jest depresja :(

  2. Czy jeśli pójdę do psychiatry/psychologa to zostanie to odnotowane odnotowane gdzieś po za kartą pacjenta w przychodni? Nie chcę żeby coś takiego tłukło się za mną całe życie.

  3. Co u Ciebie słychać ?
    Gdzie teraz mieszkasz w Polsce ?
    Można się z Tobą gdzieś spotkać, porozmawiać ?
    Miałaś dużo myśli samobójczych ?
    Czy po odstawieniu leków bez pozwolenia lekarza może się coś stać?

  4. Jak sobie radzisz z chorobą ? Masz dobry kontakt z rodzina i znajomymi ? długo już chorujesz ? Miałaś może kiedyś tak, że widziałaś jakieś zjawy ?

  5. Czy potrzebne są antydepresanty przy nawracającej depresji? Mam myśli samobójcze i miewam stany depresyjne raz, dwa razy w tygodniu. W takiej sytuacji potrzebuję leków? Nie chcę stać się po nich obojętna… wolę już odczuwać wszytko takie jak jest.

  6. Nie uważasz, że dla pewnych ludzi samobójstwo nie jest złą decyzją? Jak ktoś nic nie robi w życiu dobrego i wie, że nie da rady… rodzina będzie cierpieć, ale jest sens męczyć się do końca życia?

    Słyszałaś o Borderline? Jeśli tak to czy mogłabyś coś więcej na ten temat powiedzieć? w internecie w wielu miejscach co innego jest napisane

    Czekam z niecierpliwością na nowy filmik

    • Masz sporo racji. Człowiek męczy się, ile to się wstydu naje za siebie, za to czego nie zrobił, albo co zrobił, ale niewyszło, a ludzi cóż.. nigdy nie zadowolisz, zawsze się doczepią do czegoś. Smutne to bardzo :( Zgadzam się, że niektórzy nie są stworzeni do życia na tym świecie, nie mają celu, wiedzą i czują, że nie dadzą niczemu rady. I znowu trzeba będzie się za siebie wstydzić. Jakoś wewnętrznie czują się bezsilni, bezradni, opuszczeni, jak obcy z innej planety. Ile porażek można znosić? Czy w końcu coś się uda?! Tak jak Paulinka powiedziała kiedyś – “każdy ma prawo do szczęścia” to zdanie często brzmi mi w głowie. I tu pytanie do Pauliny: myślisz, że leki byłyby w stanie zmienić ten stan bezsensu i dać kopa do działania?

      • łał , swietnie piszecie :) Też myślałem że samobójstwo to dobra droga, nawet dzisiaj, ale jako ze mi sie zmienia gust z godziny na godzine to jednak na chwilę obecną nie mam zamiaru tego robic , bo to decyzja jedna na całe życie.

  7. Czy agresja może być skutkiem ubocznym po lekach antydepresyjnych ? Miałaś może tak, ze wystarczy, ze ktoś na cb popatrzał źle a ty już się rzucałaś z pięściami na niego ? Bo ja tak mam i nwm czy to jest po lekach.. nie wiem co mam zrobić doradz mi
    Pozdrawiam

  8. Cześć :) Jak szybko leki na ciebie zadziałały? czy podczas brania leków człowiek też czuje się źle, jest zmęczony, czy też cały czas jest pełen sił i szczęścia? I czy po odstawieniu leków człowiek dalej czuje się dobrze, czy wraca do stanu chorobowego? Wiem, to głupie pytanie bo pewnie u każdego jest nieco inaczej, ale to mnie ciekawi.

  9. Spokojnie, wiem, że to nie takie łatwe taki filmik zrobić, zmontować i co tam jeszcze. Fajnie, że pamiętasz i że go robisz, bo wielu składa tylko czcze obietnice. Pozdrawiam :)

  10. Witam. Czy jak ktoś czuje, że do niczego się nie nadaje i nic w życiu nie lubi robić, to gdy weźmie lek to mu to minie? czy to choroba czy po prostu kwestia pasywnej, pesymistycznej osobowości?

  11. Ja mam jeszcze pytania. Czy to, że chorujesz psychicznie powoduje, że czujesz się nieraz gorsza od innych i czy tam gdzie pracujesz wiedzą co Ci dolega? Czy bierzesz czasem albo zdarzało Ci się brać L4 od psychiatry i przedstawiać je w pracy? Jeśli tak, jaka reakcja ludzi? :).
    pozdrawiam
    Anastazja

    • Tak gdzie pracuje wiedzą i o cukrzycy i o depresji. Właściwie to nie zdarzyło mi się wręczyć im zwolnienia od psychiatry, ale zdarzyło mi się mieć tak głębokie załamanie, że poprosiłam o wolne. Nie było problemu.

  12. obejrzałam Twoje filmiki na yt i pomyślałam że szkoda że nie nagrywasz częściej bo ja też choruję, z pewnością jest jeszcze wiele takich osób i super by było Cię móc oglądać;)

  13. Droga Paulino już od dawna śledzę Twòj Blog i muszę powiedzieć że podziwiam Ciebie ! W swoim cierpieniu i walce z depresja znajdujesz jeszcze siłę i wspierasz wszystkich nas tych zagubionych w życiu i własnych uczuciach! Dziekuje w imieniu wszystkich Cię potrzebujacych
    Ps .Masz dużo pytań do wyjaśnienia. Może otworzysz rozdział :”opowiedz mi o swojej depresji” . Śledzę rożne niemieckie (poniewaz mieszkam tutaj) blogi i jest to tutaj bardzo popularne że wastawiane sá opowiadania o tym jak inni przeżywajå te cieżkie chwile, co robiā aby sobie pomóc, jak reagujā na leki itd.. Może to być na zasadzie opowiadania albo ( co ja uważam) za konkretne odpowiedzi na zadawane ( zawsze te same) przez Ciebie pytania tak na zasadzie wypełniania formularzu. Pomyśl !
    Życzę Tobie i wszystkim zaglâdajâcym tutaj wesołych świât!

  14. Hej, a co z tym filmikiem? Zrezygnowałaś z niego? czy go nagrywasz?jeśli go nie będzie napisz nam o tym, ja zrozumiem.

  15. Jak to jest z tym smutkiem w depresji? On kiedy stały, trwa ciągle czy pojawia się raz na jakiś czas? Czy zdarzają Ci się chwile ze jestes wesola czy usmiechnieta? Bardzo proszę o odpowiedz…

    • Był taki czas, że smutek nie odchodził. Dziś przez 90 % dni/czasu jestem uśmiechnięta. Może nie jest tak, że skaczę z radości, ale śmieję się, czy po prostu jestem zadowolona.

Leave a Reply

