Psychofizjologia depresji


Cześć.

Ostatnio najczęściej zadawane pytania? Kiedy będzie nowa notka? Kiedy coś napiszesz? Kiedy nowy filmik?

Moja odpowiedź brzmi: Nie wiem.

Nie mam ustalonego planu. Piszę kiedy czuję taką potrzebę. Z nagrywaniem filmików jest znacznie gorzej. Onieśmiela mnie to. Widzicie wtedy wszystkie moje emocje, które są wypisane na twarzy. Nic nie da się ukryć. Plącze mi się język, gubią myśli. Dlatego nie wiem. O depresji nie pisze się łatwo. O depresji nie mówi się łatwo. Pamiętajcie, że to nie blog o modzie, czy o gotowaniu, o niczym co jest przyjemne.

Aby jeszcze lepiej zrozumieć depresję, zachęcam do obejrzenia wykładu profesora Roberta M. Sapolskiego.

Pozdrawiam

P.

One response to “Psychofizjologia depresji

  1. Zgadzam się z Tobą, łatwo jest pisać w internecie gdy jesteśmy anonimowi ale gdy już musimy się pokazać, coś nagrać jest o wiele gorzej. Świetny blog :)! Czekam na kolejne Twoje wpisy, pozdrawiam :)

Leave a Reply

