?


Cześć

Tak wiele osób upomina się o nową notkę. To bardzo miłe. Nie będę kłamała dlaczego nie pisałam. Nie miałam na to ochoty. Nie chciałam i nie umiałam nic napisać. Nic co by było warte przeczytania.

Okazało się, że mam chłoniaka. Operacja wycięcia guza odbyła się 30-tego lipca. Dziesięć dni po tym, okazało się, że zgromadziła mi się krew z płynem i trzeba rozciąć kawałek blizny, by pozbyć się płynu i nie dopuścić do infekcji. Akurat przypadło na niedzielę 9-tego sierpnia. Ponad trzy godziny spędziłam w szpitalu i na szczęście sytuacja została opanowana. Nie będą mnie już zaszywać, ponieważ płyn wciąż wycieka. Co drugi dzień widzę się z pielęgniarką lub pielęgniarzem, by zmienić opatrunek. Wstępne wyniki analizy chłoniaka są negatywne. Jestem więc zdrowa. Cieszę się z tego powodu, ale co powoduje taką niemoc?

Przez bardzo długi czas nie było ze mną tak źle. Nawet już nie pamiętam kiedy ostatnio czułam się tak beznadziejnie. Nie mogę nawet patrzeć na siebie w lustrze.

P.

8 responses to “?

  1. Przykro czytać, że znowu coś się dzieje i przykro czytać niektóre komentarze pod postami… Osobiście wydaje mi się, że odpowiadając na nie, tylko ich napędzasz i lepiej byłoby banować jak można. Po za tym liczę na Twój powrót do zdrowia i nowe notki ;)

  2. Mała mi – daruj sobie te swoje głupie, wydumane złośliwości – akurat słaba to Paulina nie jest… to że los jej nie sprzyja, a mimo to się nie poddaje, świadczy raczej o jej sile. No niestety wbrew pozorom na bardzo niewiele mamy wpływ w swoim życiu. Często wydaje się nam że już wszystko będzie dobrze, bo tyle już zrobiilśmy, załatwiliśmy… a koniec końców i tak przeznaczenie za nas zadecyduje jak będzie. Taka przykra prawda :( Smutno słyszeć, że jesteś chora, ale będzie lepiej. Wiem, wiem, pewnie wszyscy ci tak gadają, ale nadzieję trzeba mieć zawsze. Bez nadziei na lepsze juto, możemy właściwie umrzeć tu i teraz. Miło, że jednak coś skrobnęłaś, pisz częściej w miarę oczywiście swych sił, życzę ci dużo zdrowia!! :)

Leave a Reply

