Mój American Dream


Cześć.

Spytałam Was poprzednio czym jest dla Was American Dream. Możemy myśleć o tym dosłownie lub potraktować jako metaforę.

W moim życiu tak wiele rzeczy, w bardzo krótkim czasie się zmieniło. Zmieniłam pracę. Pracuję teraz w domu opieki dla starszych osób. Jestem Care Assistant. Nagle pojawiła się we mnie przeogromna potrzeba pomagania innym. Od dawna borykam się ze świadomością, że nie uratuję świata od wojen, krzywd, głodu, biedy, handlu żywym towarem itp. Mogę jedynie/aż pomagać lokalnie, w miarę możliwości. Akurat pojawiło się ogłoszenie o pracę i spróbowałam. Bez większej nadziei, z powodu braku doświadczenia. A jednak! Udało się! Nie spodziewałam się, że rezydenci będą tacy pogodni i zabawni. Opiekowanie się nimi sprawia mi wielką satysfakcję. Domownicy zauważyli zmianę w moim zachowaniu. Ponoć wciąż opowiadam o pracy.

W poniedziałek – 11/05, byłam u chirurga. Badania krwi nic nie wykazały. W ciągu dwóch najbliższych tygodni będę miała biopsję i ponowne USG. Mam świadomość tego, że ten guz, to może być coś poważnego. Drętwieją mi ręce, ból pod pachami, zlewanie się potem w czasie snu. W poniedziałek wieczorem byłam wyczerpana. Stres i wielka niewiadoma.

Dlatego nie tracę czasu. Żyję. Na Facebooku pisałam, że metamorfozy są potrzebne. Sama siebie zaskoczyłam, że tak szybko podjęłam decyzję o obcięciu włosów.

A mój American Dream? Jacek, Muffy i życie.

Pozdrawiam.

P.

11193256_842919245762727_247013161709702645_n

11059558_842919319096053_1246947603977260797_n

11041740_842919289096056_3056356402250639830_n

6 responses to “Mój American Dream

  1. Jestem pod wrażeniem twojej postawy. Nie tylko nie zatrzymują cię trudności jakie los na ciebie zsyła, ale sama idziesz do przodu! Tak trzymaj! Jestem przekonany że na nadchodzące problemy znajdziesz rozwiązanie. Cieszę się z Twojego sukcesu! Sam kiedyś robiłem praktyki pomagając osobom starszym i uznaję to po dziś dzień za niesamowite doświadczenie! Tyle w tych ludziach energii, tyle życia i optymizmu i serdeczności, i to razem z życiową mądrością, doświadczeniem i humorem. Co do zmiany fryzury… zdążyłem już polubić długie włosy.
    Życzę dużo zdrowia i pozdrawiam!

Leave a Reply

