Nowy (lepszy) rok?


Cześć.

Nic mi nie jest. :-) Pytacie w e-mailach czy mam nawrót depresji, bo mało piszę. Na szczęście nie jest to nawrót, a książki. To ich wina. Wolne od pracy, a ja czytam. :-) Wybaczcie.

Jak minęły Wam święta? Obchodziliście, a może nie? Moje były spokojne. Pierwszy raz od wielu lat. Wszyscy uczestnicy byli (chyba) szczęśliwi. Czuliśmy po prostu świąteczną, pozytywną atmosferę. Oczywiście najszczęśliwszy był mój siostrzeniec. Prezenty, prezenty. :-)

A Sylwester? Będzie w domu. Sałatka, szampan i tańce. Pewnie zastanawiacie się czy mam jakieś postanowienia na nowy rok, albo czy rozliczam się ze starego. Nie i nie. Mam tylko takie marzenie by pojechać nad morze. Wykąpać się w ciepłej, niebieskiej wodzie. Już nauczyłam się, że postanowienia, to zamek z piasku w stosunku do przyszłości. Wiem tylko mniej więcej jaką chcę iść drogą. Natomiast nie rozliczam siebie. Ten etap rozgrzebywania przeszłości, a co za tym idzie i ran, mam już za sobą. Co nie oznacza, że duchy przeszłości mnie nie dopadają. Ale już nie wpadam w szał, nie myślę o tym, że mogłam zrobić inaczej, nie płaczę histerycznie. Trzeba się z nią (przeszłością) pogodzić, nie ma na to innej rady.

Ale! Na nowy rok kupiłam kalendarz autorstwa Beaty Pawlikowskiej, zatytułowany, Rok Dobrych Myśli. 365 Dni. 365 Dobrych Myśli. 365 Powodów, Żeby Być Szczęśliwym Człowiekiem. Bo Każdy Dzień Może Być Pierwszym Dniem Twojego Nowego Życia.

http://beatapawlikowska.com/books,list,125.html

A teraz coś dla troszkę młodszych czytelników mojego bloga. Polecam Wam blog Sebastiana.Tak pisze o swojej stronie: NASTOLATEK O SWOIM ŻYCIU, PROBLEMACH, WSPOMNIENIACH. OPOWIADA JAK MŁODZIEŻ REAGUJE NA PROBLEMY I ŚWIAT ICH OTACZAJĄCY. ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z TYM CO MAM WAM DO PRZEDSTAWIENIA…

http://umieram-zyjac.pl

Na koniec chciałam polecić książkę Jodi Pocoult Jesień Cudów. Bohaterka książki wpada w depresję. Temat więc nam znany.

http://www.empik.com/jesien-cudow-picoult-jodi,p1045554200,ksiazka-p

Pozdrawiam!

P.

Szczęśliwego Nowego Roku

Ostatnio, to moja mała obsesja.

2 responses to “Nowy (lepszy) rok?

Leave a Reply

