Wyjazd


Cześć.

Wyjechałam na kilka dni do Wrocławia. Z Jackiem. Było miło, ale… miasto mnie przytłaczało. Odżyły wszystkie złe wspomnienia. Czułam dziwne ciśnienie, złą energię. Nie chciałam tam być. Chciałam wrócić do Anglii, do domu, do mojego miejsca. Nie mogłam spać. Dziwne sny, koszmary. A tak bardzo cieszyłam się na ten wyjazd. Wrocław zawsze bardzo mi się podobał, dlatego byłam zdziwiona moimi odczuciami. Tak samo jest w przypadku Szczecina. To miasto kojarzy mi się ze szpitalem na Unii Lubelskiej, z cukrzycą, z chwilą gdy zmieniło się całe moje życie. Teraz dopisałam Wrocław. Szkoda. Wiem, że nie chcę już tam nigdy wracać. Jeszcze bardziej upewniłam się, że decyzja o przeprowadzeniu się do Anglii była słuszna. Jestem spokojna.

Pytaliście w mailach jak czuję się po wypadku. Całkiem dobrze. Boli mnie niestety miednica i pupa. :-) Dziś lekarz wypisał mi skierowanie na prześwietlenie. Byłam jeden dzień w pracy. Obudziłam się rano i nie chciałam iść. Chciałam zrezygnować. Bardzo się bałam, mimo tego, że Jacek miał mnie odwieść samochodem. Chciałam zostać w łóżku, nakryć głowę kołdrą i zasnąć. Jacek przekonał mnie żebym zmieniła zdanie. Zawiodłabym samą siebie. Pojechałam…

Pozdrawiam.

P.

IMAG0889

Moje szczęście. :-)

15 responses to “Wyjazd

  1. Wygladasz rewelacyjnie kochana :*
    Zycze Ci tego usniechu kazdego dnia :*
    Nie moge sie napatrzec JESTES PIEKNA !!

  2. Myslisz, ze cale zycie bedziesz unikala tych miejsc? Te terapie co przeszlas w ogole cos pomogly? Miotasz sie dalej… Po za tym strasznie jestes od swojego partnera uzalezniona… ale nie ma to jak sie po uzalac ze szpital Ci sie zle kojarzy i miasto wiec tam nei wroce… nie kazdy moglby sobei na to pozwolic … slaba jestes bardzo slaba

  3. ahh Piękna jak zawsz0e ! Szkoda, że wyjazd nie do końca Cię zadowolił. Ale wiesz gdzie się czujesz najlepiej, wiesz gdzie Twoje miejsce. Odezwij się, bo kurczaki no tęsknie !!!
    Bądź silna :) Całuję :-*

  4. Co to znaczy uzalezniona od partnera – paulina ma kogoś u swojego boku kto ja wspiera, dodaje sily i otuchy w zlych chwilach – wspanialego czlowieka, niezbedna line asekuracyjna ktorej Ty Patrycjo jej zazdroscisz! Walczysz sama jestes pelna goryczy , zawisci i zazdrosci- zalosne! Zle przezycia i zwiazane z nimi uczucia sa zakodowane w naszej podswiadomosci i wracaja zawsze adekfatnie do sytuacji to tez normalne! Nie wolno Tobie Paulino tych miejsc przekreslac jako stracone- teraz musisz je ujzec w nowym swietle, teraz jest inny czas , ty jestes inna , silniejsza i gdyby teraz zaistniala sytuacji z przed lat inaczej bys sobie z nia poradzila i zrodzlayby sie inne uczucia!
    Pozdrawiam Malgosia

  5. Dziwne że masz takie lęki i nie masz siły iść do pracy jak leki bierzesz, no chyba że masz przerwę od leków ;) Chociaż jak jest tak zimno i buro, to raczej mało komu chce się wstawać o świcie. Fajnie że masz partnera który cię tak wspiera – to skarb. Słodka ta psina i ty śliczna. Trzymaj się :)

  6. Anonimie nie mam nerwicy ani depresji wiec nei wiem czemu odrazu jak ktos wyraza swoje zdanie ty piszesz ze jestem pelna zazdrosci i goryczy no moze chcialabys zeby tak bylo, Ja oceniam to co ona pisze kazdy ma na to prawo a sama na temat jejfaceta piszesz ze jest to “”niezbedna line asekuracyjna”” innymi slowy uzalenienie bo co jak by go nie bylo?

  7. Racja jednak w tym wszystkim jest. Jak chcesz dojść do ładu tak na 100%, skoro cały czas użalasz się nad sobą? To nie jest atak na Ciebie, piszę to, żeby nie zaatakowały mnie oburzone panie, mówiąc, że jestem zawistna i zła bo nie mam faceta. Zastanawia mnie to – z jednej strony pokłady ogromnej siły i wytrzymałości, a z drugiej uciekanie ze spuszczoną głową i “nie chce wstać z łóżka”. Wiesz, nikt nie chce, ale możesz. Wyszłaś z tego bagna i możesz, a teraz o tej porze to nikomu się nie chce, jednak nie znam osoby która by się tak nad tym roztrząsała.

    • Nie chciałam wstawać, bo nie chciałam widzieć miejsca gdzie mnie potrącił samochód. A to miejsce akurat znajduje się obok mojej pracy… Użalam się nad sobą? Ok. Ale wstałam i poszłam do pracy. Skoro również zmagacie się z depresją, powinnyście wiedzieć, że robi ona wszystko by człowiek nic ze sobą nie zrobił. Podsyła negatywne myśli. Gdybym była tak bardzo słaba, to bym się jej poddała, a nie próbowała włączyć pozytywne myślenie.

  8. Oj tak… podsyła głównie negatywne, jakby nic dobrego na świecie nie istniało i nic dobrego w życiu miało cię już nie spotkać no i oczywiście nic nie miało sensu. Słuszna uwaga Paulino.

  9. Patrycjo jesli nie masz nerwicy czy depresji to nie masz o naszych uczuciach pojecia! Wiec twoje zdanie mozesz zostawic dla siebie ! Nie interesuje tu nikogo opinia takiego czlowieka! Jestes na niewlasciwym blogu! Zadanie swoje mozesz wyrazic w gazetce regionanej a nie tutaj. Paz tym to Ty okreslasz Pauline: slaba jestes oh slaba -Ty jako osoba zdrowa ! Wiec zastanawiam sie kto tu jest chory???? Miej tyle odwagi co paulina – przyznaj sie publicznie do swoich slabosci , pokaz twarz, wystepuj w Programach telewizyjnych do tego potrzeba Cholernie duzo wiecej odwagi jak napisac na blogu :oh slaba jestes slaba!!!
    Ps. Lina asekuracyjna jak samo okreslenie mowi nie ptrzebujesz jej non stop ona ma Cie asekurowc tylko w krytycznych sytuacjach ! Dla mnie to nie uzaleznienie , dla mnie to wspacie ktorego potrzebuja tez osoby zdrowe: wsparciem jest na przyklad rodzic dla dziecka , czy dobra przyjaciolka w ciezkich chwilach, czy dla niektorych ” na rozstaju drog” wiara ksiadz! Dla Pauliny jest jej chlopak- wspanialy czlowiek ! Nie znam go ale mam do niego wielki respekt!

    Pozdrawiam Cie Paulino ,rowniez Twojego cudownego partnera!

    Malgosia

  10. Faktycznie – szkoda, że Wrocław działa na Ciebie tak negatywnie bo to bardzo piękne miasto. Szkoda, że chcesz/ będziesz musiała wpisac to miasto na listę omijanych… Spróbuj może zdobywać je, przełamywać niechęć małymi kroczkami… To lepsze niż rzucanie się na głęboką wodę… Piękny piesek, pozdrawiam! :)

Leave a Reply

