Jesteś beznadziejna…


Cześć.

Na pewno wiecie jak rano trudno wstać z łóżka. Nie ważne czy chodzi o pójście do szkoły, czy do pracy. Budzik dzwoni, a po prostu nie można się zwlec. Nagle okazuje się, że jestem chora, boli mnie gardło, mięśnie, wszystko. Nie jestem w stanie przecież gdzieś iść. Najlepiej będzie jak zostanę w łóżku. No przecież tak bardzo ze mną źle! I tak następnego ranka i następnego. Oczywiście po południu nagłe ozdrowienie.

Każdego ranka tak mam, szczególnie gdy muszę iść do pracy. I nie jestem wcale chora, nic mi nie dolega. Depresja chce bym tak myślała. Ona triumfuje gdy zostaję w łożku i poddaję się jej.

Problem w tym, że naprawdę lubię swoją pracę. Depresja spanikowała, gdy wstałam rano nie zwracając na nią uwagi. Ale pierwsze dwie godziny pracy to koszmar. Boli mnie głowa, mam problemy z widzeniem, ogólnie słabo się czuję. Może zwolnić się i wrócić do domu? I nagle dociera do mnie, że to zwnou depresja. Znowu chce mnie wrobić. Robię sobie kawę i toczę bitwę w głowie.

Spieprzaj. Nic mi nie jest.  Ależ oczywiście, że jest. Zobacz jak blado wyglądasz, jesteś słaba, a ból głowy? Boli nie bez powodu! Tak… Tak.. Chiałabyś abym w to uwierzyła. Lubię tę pracę i nie pozowlę Ci zniszczyć mojego dnia!  Jesteś beznadziejna. Po pewnym czasie i tak Cię wyleją… Oczywiście. Jestem głupia, beznadziejna, słaba… No widzisz. Sama dobrze o tym wiesz. Wiesz, że mam rację! SPIERDALAJ! :-)

Dopijam kawę na końca i wracam do pracy. A depresja? Zostaje z rozdziawioną miną i nie wie co zrobić. Nie dyskutowałam z nią więcej, po prostu zostawiłam ją samą. Wyszłam. Odrazu poczułam się lepiej.

Takie ”rozmowy” muszę toczyć każdego dnia. To trudne, ale nie mogę się poddać. Chcę żyć i spełniać swoje marzenia. Depresja potrafi robić okropne rzeczy, tylko po to by nami rządzić.

Jednak to ja kieruję swoim życiem i ja podejmuję decyzje.

 

Pozdrawiam.

P.

12 responses to “Jesteś beznadziejna…

  1. no ale jak sobie poradzic jak na prawde przez te kilka godzin z rana a czasmi dluzej nie ma się sily? ja si eboje ze zemdleje jak sobie radzicie?

  2. Nic tylko podziwiać. Wiele razy dawałam się jej, marnowałam czas. Wystarczy tylko uwierzyć w siebie, że damy radę i spróbować!
    A jeśli mogę zapytać- gdzie pracujesz?

  3. żeby kierować swoim życiem trzeba mieć na to mnóstwo sił, ochoty i energii. Nie każdy ją ma, zwłaszcza gdy jest chory, a prawda jest taka, że nie zmienimy własnej natury. Ciągłe porażki kopią nam dół. Trzeba mieć jednak nadzieję, że karta w końcu się odwróci.

  4. To z wstawaniem to połowa populacji na świecie tak ma – koszmar!!! :/ zwłaszcza jak na dworze szaro, buro, zimno, wtedy mam ochotę zakopać się i zasnąć na wieki, obudzić się gdzieś w Ameryce w pięknym domu i ciepłym klimacie, bez problemów, a z tego koszmarnego kraju uciekać gdzie pieprz rośnie. Poza tym tak dzień w dzień wstawać i w dodatku pracować w pracy której się nawet nie lubi to tragicznie nudne, męczące i wykańczające :/ Z nudów i jednostajności życia rodzi się depresja.

  5. Witaj, z tego co czytam masz depresję. W takich przypadkach pomyśl tylko o swojej wartości. Co masz w sobie, czego nie mają inni. Czego mogą Ci zazdrościć? Tylko proszę, nie pisz, że nic bo takich rzeczy jest mnóstwo! Mamy jedno życie i nie ma miejsca na smutek! Psychika musi być mocna, pozdrawiam.

  6. Hej :) Mnie stany depresyjne zawsze dopadają jesienią gdy nie ma słońca. Jak jest słońce to jest wszystko w porządku – jak go nie ma to brak mi chęci na cokolwiek. Właśnie obejrzałam Twoje filmiki na youtube i muszę powiedzieć, że po Twoim filmiku “Jak sobie radzić z depresją” od razu mi się zachciało wstać i coś zrobić :) Tak mi się spodobała Twoja optymistyczna aura, że pewnie będę go częściej oglądać aby czerpać radość z Twojego filmiku :)

    Pozdrawiam :) Życzę optymizmu przez całe życie!

Leave a Reply

