Świadome odpoczywanie


Cześć.

Wczoraj wieczorem Jacek wrócił z pracy i pyta:

– Jak Ci minął dzień? Co robiłaś?

– Dobrze. Świadomie odpoczywałam.

– Że co? A można odpoczywać nieświadomie?…

Może to brzmi dziwnie, ale faktycznie odpoczęłam. Czytałam książkę w łóżku. Relaksowałam się i korzystałam z wolnego dnia. Pierwszy raz od bardzo dawna spędziłam większość dnia w łóżku, ponieważ Ja tak chciałam. Nie robiłam nic pod dyktando depresji. Gdy ,,ona kładła” mnie do łóżka, to po prostu leżałam. Nie czułam przyjemności. Nie odpoczywałam. Depresja wczoraj dostała kopa w dupę i chyba się wściekła.

A więc świadomie odpoczywać można. Świadomie, przyjemnie i bez oddechu depresji na karku!

Pozdrawiam!

P.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 responses to “Świadome odpoczywanie

Leave a Reply

