Paris


Cześć.

W zeszły czwartek, będąc w pracy, nagle dopadło mnie. Myśli, których nienawidzę najbardziej. ,,Już nie mogę. Po prostu pójdę i się zabiję.”. Gdybym poszła, to straciłabym cudowne chwile. W poniedziałek dowiedziałam się, że szpital kupił mi nową pompę insulinową! Jej nowe funkcje całkowicie zmienią moje dotychczasowe życie z cukrzycą. Zaś środę spędziłam w Paryżu z Jackiem.

Cóż mogę powiedzieć. Nie wiemy co przyniesie przyszłość. Zdaję sobie sprawę, że czasem przynosi nam złe wiadomości. Ale z drugiej strony są też te pozytywne. Przez wiele lat moja cukrzyca była dla mnie męczarnią. Nienawidziłam tej choroby, a teraz dzięki nowej pompie będę mogła czuć się jak zdrowa osoba! A romantyczne chwile z ukochanym? Bezcenne.

Pozdrawiam!

P.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 responses to “Paris

  1. Powiem Ci tak, olej myśli bo myśli zawsze są i pozostaną myślami. Każdy człowiek ma czasem takie myśli, zdrowi też. Zresztą olej wszystko i bądź szczęśliwa! Życzę tego Tobie i każdemu choremu, zdrowemu i żeby w końcu odnaleźli lekarstwo z prawdziwego zdarzenia na przypadłości psychiczne.Od nerwicy przez depresję po schizofrenię:)

    • Tylko jeśli o tym zadecydujemy. Większą potęgą jest świadomość, dzięki której tworzymy rzeczywistość, a nie myśl.

  2. Jestem 17 letnią dziewczyną i również miewam myśli samobójcze. Jak zobaczyłam filmik na yt to nie mogłam uwierzyć że taka ładna dziewczyna zmaga się z takim problemem. Jesteś prześliczna i piszę to bardzo szczerze bo ja jestem akurat niezbyt obdarzona naturą…

    Ciesz się życiem, zauważaj same pozytywy, nie szukaj wad w niczym i w nikim a wszystko będzie dobrze. 3mam kciuki mocno!!!!!! :)))

Leave a Reply

