See You Soon


Cześć.

Na małe smutki mnie wzięło. Słucham zespołu Coldplay. Lubię chyba ich wszystkie piosenki. Wspominam czas gdy miałam szesnaście lat, osiemnaście. Pierwsze miłości i złamane serce. Uśmiecham się, bo mimo wszystko to miłe wspomnienia. Chociaż nie pamiętam siebie z tamtych czasów. Kiedy zaczęłam brać leki antydepresyjne, mam z tym problem. Pytam znajomych, rodziny jaka wtedy byłam. Oni stali z boku i wiedzą lepiej.

Ale czy bym chciała wrócić do przeszłości? Coś zmienić? Nie. Nic. Wierzę, że tak musiało być, tak wszystko się ułożyło, abym mogła znaleźć się w tym miejscu, w którym jestem teraz. Być szczęśliwa. Nie jestem zła na rodziców, na siebie, na świat. Nie jestem zła, że zdarzyła mi się depresja. Poznałam siebie. Znalazłam siebie. Wiem jakim chcę być człowiekiem. Wiem gdzie chcę iść. Zwracam uwagę na drobiazgi jakie podrzuca mi świat. Skupiam się na tym co jest teraz, a nie na dalekiej przyszłości. Uwielbiam miłość. Uwielbiam czuć się kochana i kochać.

Jakiś czas temu obejrzałam francuski serial Les Revenants. Do małego miasteczka zaczynają wracać zmarli… Mocno przeżywałam tę opowieść…

Chcielibyście by ktoś umarły wrócił do Was?

Te wspomnienia paskudne co?

 

Pozdrawiam.

P.

2 responses to “See You Soon

  1. Coldplay :) Uwielbiam X&Y… chociaż działa na mnie po części depresyjnie i nostalgicznie (czyli jak połowa muzyki, której słucham)

Leave a Reply

