Cześć.

Ktoś pięknie napisał komentarz pod jednym z filmów -zabij się-. No w porządku. Nie wszystko musi nam się podobać. Jednak logiczne jest to, że jak właśnie coś się nam nie podoba, to dalej nie oglądamy tego, nie robimy tego. Zostawiamy. Niektórzy jednak wpadają na pomysł by coś głupiego napisać. Wspaniałomyślne. Na szczęście czuję się dobrze od bardzo długiego czasu i komentarze w stylu Zabij się, Wyruchałbym Cię, Jesteś pierdolnięta, na mnie nie działają. Oczywiście czuję się nieswojo, nie zaprzeczę. Umieszczając coś w sieci, trzeba liczyć się z negatywnymi komentarzami. Ale wyzwiska… no proszę. Brak mi słów. A co w momencie, jak kurwa naprawdę pójdę i się zabije? No co? Łyso wtedy trochę…

Moja terapia zakończyła się. Było mi trochę smutno z tego powodu. Polubiłam terapeutów i innych uczestników terapii. Dawno nie doświadczyłam tak wielkiej życzliwości, takiego wsparcia od dużej grupy osób. Naraz! :-) Wciąż wewnętrznie zbieram się do tego aby nagrać filmik i opowiedzieć Wam o użytecznych technikach jakich tam się nauczyłam. Ale nie mogę, coś mnie wciąż blokuję. Siadam przed kamerą i kropka. A chcę nagrać filmik byście zobaczyli te ogromną zmianę we mnie, w zachowaniu, w oczach. :-)

W Anglii świeci słońce. Codziennie wychodzę z Muffy na ponad godzinny spacer. To jest ważna część każdego dnia. Ta mała rutyna sprawia, że czuję się lepiej. Chyba w ogóle stałam się spokojniejsza wewnętrznie, nie mam już natrętnych myśli. Myśli o samobójstwie też odeszły. Wcześniej cały dzień funkcjonowałam, a w głowie wciąż bębniło, no pójdę i się zabiję. Teraz od dwóch tygodni tego nie ma. Ogromna ulga. Jakby ktoś zdjął mi ciężar z ramion. Więcej się uśmiecham. :-) Nawet zaczęłam w ukryciu trochę tańcować jak słucham muzyki.

Pozdrawiam.

Dużo buziaków !

P.

P.S

Byłam w górach i udało mi się zdobyć szczyt! :-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 responses to “

  1. Witaj. Życzę Ci jeszcze więcej uśmiechu i tych pozytywnych chwil.
    Sama leczę się na depresję, kiedyś już pisałam o tym blog, ostatnio depresja znowu zapukała do moich drzwi, wróciłam do pisania bloga. Jeśli masz ochotę,zajrzyj.
    Życzę Ci dużo siły i wytrwałości.

  2. W internecie każdy się czuje odważny, ja podziwiam Cię za to,że nie boisz się mówić o tym jakie masz problemy. Wiele osób znajduje w Tobie siłę :)

Leave a Reply

