Wróciłam…?


Cześć.

Potrzebna mi była przerwa od blogowania. Nie odpisuję również na e-maile, komentarze  oraz wiadomości na facebooku. Z góry przepraszam. Nie mam po prostu siły na odpisywanie. Muszę skupić się na sobie, na moim zdrowiu. Jutro widzę się z psychologiem. Zaczynam terapię. Boje się. Kilka dni przeleżałam w łóżku. Dziś dużo czasu spędziłam na zewnątrz. Pierwszy raz od dawna. Byłam w szpitalu, na pobraniu krwi. Początkowo siedziałam spokojnie, czekałam. Im bliżej było mojego numerka, tym bardziej się bałam. Nagle zaczęłam cała się trząść. Z zimna? Ze strachu? Myślałam, że oszaleje, że wyrwę te żyły. Wtedy nikt mi tej cholernej krwi nie pobierze. Przecież to nic takiego, a ja po prostu chyba nie chciałam żeby ktoś mnie dotykał. Gdy kobieta wbiła mi igłę, miałam ochotę ją uderzyć. Zerwać się i uciec. Jakby razem z tą krwią ktoś miał mnie prześwietlić. Dowiedzieć się o mnie wszystkiego. To chore. Szaleństwo!

Moja głowa się spieprzyła. Chyba ktoś obcy we mnie żyje. Kim Ty kurwa jesteś?!

P.

Christian-Hopkins-Dealing-with-Depression-Photos

5 responses to “Wróciłam…?

  1. nie daj sie Mała! powodzenia na terapii :-* tylko pamietaj, ona Ci pomoże tyle, ile sama dasz sobie pomoc.. trzymam kciuki za Ciebie

  2. hej.lekarze leczą mnie na depresję,ale nie wiem czy to depresja wielka czy jakaś schizofrenia.. cięzko mi przeżyć dzień,utrata zainteresowań,smutek,anhedonia…dla mnie to najgorsza choroba jaka może być.. bo przyjemność po kąpieli ze szklanką herbaty powinna sprawiac przyjemność,a ja jestem automat :( chyba nic mi już nie pomoże..

  3. marzena a działał na Ciebie długo ten anafranil ? to może zmień lek na jakiś inny..skoro na Ciebie lek działa to super.. ja mam gorzej bo brałam Aurorix przez miesiąc,Citabax miesiąc,teraz od 3 tyg. Seronil z Trritico,na każdą wizytę u psychiatry czekam jak na zbawienie,,a tu nic nie działa..3 miesiące jestem w ciężkiej depresji,nie pamiętam dni które mijają,nie mam emocji,chodzę po pustym świecie..mam obojętność.. jak tu żyć :(?
    Paulinko życzę Ci powrotu do zdrowia,oglądałam Twoje filmiki na youtube dajesz ludziom nadzieję na lepsze jutro..

Leave a Reply

