Bardzo źle się czuję. Muszę na chwilę zniknąć. Czeka mnie bardzo intensywna terapia.

Wybaczcie.

P.

7 responses to “

  1. O mój Boże Paulinko:( Tak długo Cię tutaj nie było i tak bardzo się martwiłam, a tu takie coś:( Wracaj jak najszybciej! Sercem jestem z Tobą! Będę się modlić za Ciebie:**

  2. Paulinko jestesmy myslami przy Tobie!!!!

    …niech droga biegnie na spotkanie z Toba,
    niech wiatr Ci wieje zawsze w plecy,
    niech slonce twarz Twoja promieniami cieplymi oswietla,
    I deszcz lagodnie zrasza Twoje pola,
    a dopoki nie spotkamy sie znowu,
    niech Bog Cie trzyma w swojej dloni…

    Blogoslawienstwo celtyckie – Malgosia

  3. Paulinko, jestem z Tobą, u mnie też gorzej,, Wiem co czujesz, napisałam do Ciebie i było mi smutno,że nie odpisałaś:( a po prostu nie mogłaś.. Jestem z Tobą!

  4. Zawsze kiedy tego doświadczam słucham Dżem…. Do Kołyski…. 130 kg samych mięśni, 2 metry wzrostu… Ale z tym przeciwnikiem nie wygrałem od lat. Chyba mogę powiedzieć że Cię “próbuje zrozumieć”

Leave a Reply

