Program “Bez recepty”


Cześć.

Jakiś czas temu razem z Jackiem wystąpiłam w programie “Bez recepty”.

Temat dotyczył oczywiście depresji.

Zapraszam do oglądania.

http://tvnplayer.pl/programy-online/bez-recepty-odcinki,1084/odcinek-10,depresja-czy-zle-samopoczucie,S03E10,20111.html

Pozdrawiam!

P.

b4120f86-2c24-11e3-bf0f-0025b511229e

b48238d8-2c24-11e3-bc18-0025b511229e

3 responses to “Program “Bez recepty”

  1. Bardzo zaluje ze nie moge obejrzec tego programu! Podziwiam Ciebie bardzo za odwage, bo wiele odwagi potrzeba aby przyznac sie publicznie do naszej choroby!! O mojej depresji wiedza tylko najblizsi i wiem ze i oni nie potrafia mojego stanu zrozumiec! Nie oczekuje tego poniewaz w lepszych okresach ja sama nie moge sobie tego wytlumaczyc ! Nie moge pojac dlaczego moj mozg plata mi tak okropne figle!
    “Wszyscy razem tkwimy w tym – samotni.”
    Pozdrawiam Malgosia

  2. Fantastyczny program i Ty, Paulinko w świetnej formie:) Nigdy w życiu nie powiedziałabym, że chorujesz tak ciężko:) Dziękuję Ci, za Twoją walkę i za to, że dzielisz się swoimi przeżyciami z nami to na prawdę wiele dla mnie znaczy. Pozdrawiam

  3. Paulino wpadlam na pomysl! Gdybys wstawila ten program na you Tube moglabym i ja go zobaczyc! Pozdrawiam Malgosia

Leave a Reply

