Próba sił…


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Cześć.

Byłam kilka dni w Szkocji. :-)

Nocowałam w namiocie pod najwyższą górą Wielkiej Brytanii (Ben Nevis).

Cóż mogę napisać. Było cudownie! Piękna pogoda dopisała.

Niestety nie zdobyłam szczytu. Brakowało mi motywacji i sił. Ale nie żałuję. Udało mi się zrelaksować, odpocząć. Spędziłam dużo czasu z Muffy chodząc po pięknej okolicy. Najważniejsze, że Jacek jest szczęśliwy, że zdobył szczyt. :-)

Musiałam zmierzyć się z własną cierpliwością. Osiem godzin jazdy samochodem! Myślałam, że oszaleję.

Zdecydowanie chcę mieszkać blisko gór. Nawet kawa inaczej smakuje. :-)

Pozdrawiam i pytam z czym Wy musieliście ostatnio się zmierzyć?

P.

One response to “Próba sił…

  1. samotna wyprawa autostopem, ponad 2000 km w dwie strony i w sumie ponad 50 godzin w drodze w ciągu kilku dni. bywało ciężko, mokro, zimno, gorąco, mało snu i mało jedzenia, ale było warto choćby dla samego survivalu. z czym się zmierzyłem – to był mój pierwszy stop zagraniczny, pierwszy samemu i pierwszy na taką odległość :)

Leave a Reply

