Najgorsza noc od bardzo dawna…


Cześć.

Nie pamiętam kiedy ostatnio było ze mną tak źle. Od czterech dni nie mogę spać w nocy. Wczoraj postanowiłam wziąć tabletkę nasenną. Później nie pamiętam zbyt wiele. Wiem, że chwilę spałam, później poszłam do kuchni napić się wody. Tak bardzo kręciło mi się w głowie, bałam się, drżałam na całym ciele. Było mi tak zimno… Drapałam się… po udzie, dłoni, twarzy… wstałam dziś rano i wygląda to strasznie. Tak bardzo się bałam. Myślałam, że to koniec… Chciałam zadzwonić po karetkę… Ale nie potrafiłam wybrać numeru, cały świat wirował. Było tak źle.

Mama wstała i nie bardzo mogłam się z nią porozumieć. Jacek spał. Tak bardzo się bałam.

Wir-M51

One response to “Najgorsza noc od bardzo dawna…

Leave a Reply

