Nauka = strach


Pojedyncze, 30.01.2013 o 15.10 #2

Cześć.

Głosujcie na bloga roku! :-)

SMS o treści A00422 pod numer 7122

Dziękuję! 

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale sesja. Jak mi idzie? Chyba dobrze. Jestem na indywidualnej organizacji studiów. Mam trochę łatwiej, ale właściwie sama nie wiem. Może to łatwo wygląda z punktu widzenia obserwatora. Cały czas się boję, że coś pójdzie nie tak. Wykładowcy są dla mnie mili, ale ja jakoś nie potrafię do końca w to uwierzyć. Czternastego lutego powinno się to wszystko skończyć. Dzisiaj odpoczywam. Czuję to co działo się przez ostatnie kilka dni. Nie mogłam spać, musiałam więc znowu zacząć brać tabletki usypiające, byłam też na podwójnej dawce tych uspokajających. Jacek, mama, siostry bardzo mnie wspierają, ale jest taka dziwna granica w mojej głowie, której nie potrafię pokonać. Uczenie się na pamięć to koszmar. A, kiedyś było to takie proste. Na szczęście większość zaliczeń opiera się na napisaniu pracy. Nie mogę też jeść. Troszkę straciłam na wadze, ale nie wyglądam jak kościotrup. Nie chcę już marudzić. Jeżeli ktoś jeszcze ma sesję, to życzę powodzenia! Jak mi się udaje, to Wam już na pewno!

Pojedyncze, 30.01.2013 o 15.11 Pojedyncze, 30.01.2013 o 15.11 #2

Po sesji jadę z Jackiem w góry. Nareszcie. Znaleźliśmy fajną ofertę na Gruponie. Jedziemy w spokojne miejsce. Odpoczniemy! Ja nie mam zamiaru się wspinać, ale Jacek jak najbardziej! ;-) Oczywiście jedzie z nami Muffinka, chociaż to już nie jest ,,bejbuś”, ponieważ waży 23,5 kilo! I to nie koniec!! :D Teraz śpi, więc nie ma ochoty pozować do zdjęć. Nie mam serca jej budzić, dla takiej pierdoły!

Pojedyncze, 30.01.2013 o 15.11 #3

Niedługo przyjeżdża też do mnie moja siostra z mężem i synem. Po długim czasie zobaczę moje chrześniaka! Zapowiada się świetnie spędzonych razem osiem dni! Być może zgodzą się na wrzucenie zdjęć na bloga.

Pojedyncze, 30.01.2013 o 15.11 #6

Pozdrawiam wasz wszystkich bardzo serdecznie. Uśmiech na koniec!

Polecam również piosenkę: http://www.youtube.com/watch?v=cKLVmOzabfk

5 responses to “Nauka = strach

  1. Czy masz indywidualne z powodu depresji? Bo ja mam jak na moje możliwości wymagające studia, które nie pozwalają mi na to, abym czasem miała górkę, a czasem dół. Gdy mam dół idzie mi bardzo ciężko i ociera o myśli… wiadomo jakie. Czy to się da załatwić, żeby szli mi na rękę w zaliczaniu i dali szansę zdawać wcześniej lub później?

  2. Moje studia również są wymagające, ale mam to szczęście, że jestem na III roku. Tak mam IOS z powodu depresji, ale też nerwicy i zaburzeń lękowych. Ja dostałam takie zalecenie od lekarza. Dlatego u mnie na uczelni się zgodzili.

  3. PIEKNIE WYGLADASZ!
    TAK WYRAZAM ZGODE NA PUBLIKACJE NASZYCH ZDJEC!
    ALE TYLKO NA BLOGU! ZADNE TAM PUDELKI I TAKIE TAM!!
    BUZIACZKI!

Leave a Reply

