I try be sugar & spice…


300  ja i moje życie

 

Cześć.

Przepraszam za przerwę w pisaniu. Zamknęłam się w swoim książkowym świecie. Lubię być w tym świecie. Drzwi do niego zamykam na klucz. W tej bańce czuję się bezpieczna, zrelaksowana, spokojna. Nic nie może mi się stać. Jeżeli ktoś puka do tych drzwi rzadko otwieram. Chyba tylko Jackowi i mojej jednej siostrze. Nie chcę wychodzić z tego świata. Boję się ludzi, nieznanych twarzy, boję się nawet spać. Ostatnio mimo leków śni mi się ciemnoskóra mała dziewczynka. Zawsze pojawia się znikąd, w białek długiej koszuli, a twarz ma zakrytą długimi włosami. Krzyczy na mnie bardzo głośno, wtedy ja wpadam w szał i zaczynam ją bić, ale te ciosy do niej nie docierają. Szybko się odsuwa i wciąż krzyczy, że zginę, że zapłacę za wszystko! Za co? Boję si…

Boję się pisać prace, które powinnam oddać na uczelni. Mam pomysł, zebrane materiały, ale kiedy siadam do komputera by zacząć coś pisać wtedy pojawia się ta blokada. Nie potrafię pisać tak jak dawniej. Strach zżera mnie od środka, zaczyna boleć mnie kręgosłup i co dalej? Nie potrafię tego strachu przez krytyką, niezaakceptowaniem ze strony innych sobie poradzić. To jest koszmar, bo chcę, ale jednocześnie strach jest zbyt silny. Wszystko kończy się fiaskiem…

Chciałabym gdzieś wyjechać. Na długo, gdzieś gdzie jest ciepło. Pracować w barze na plaży i niczym się nie martwić. Codziennie kąpać się w morskiej wodzie. Zwiedzać, a wieczorami podziwiać zachody słońca. Odciąć się od wszystkiego. Bo chyba nie potrafię żyć wśród ludzi. Jestem aspołeczna?

Kupiłam znowu dwie książki: 1. Anatomia. Monotonia Edy Poppy oraz 2 .Ty, ja i fejs Jay Aher & Carolyn Mackler.

Pozdrawiam.

P.

Polecam najnowszą piosenkę Willow Smith – Sugar & Spice

 

Pojedyncze, 14.01.2013 o 22.30

6 responses to “I try be sugar & spice…

  1. Jesteś śliczna! mam wrażenie, że ja napisałam tą notkę, czuję się identycznie… ale damy radę mała! Jesteśmy silne!:*

  2. Nie ma się czego bać. Tylko trzeba przełamywać lęki i pisać, pisać! Pamiętaj, że to pan Wu i on na pewno nie będzie krytykował, on będzie z Tobą rozmawiał na temat, który doskonale znasz i wiesz o nim bardzo dużo. On będzie pomagał, nie oceniał. Pamiętaj o tym.

  3. NIE! NIE JESTES ASPOLECZNA!
    TYLKO CZASY SA TERAZ TAKIE POPIEPSZONE!
    WALCZ ZE SOBA I PISZ! BO POTRAFISZ!
    A CZARNA DZIEWCZYNKA!
    MOZE TO CIEMNA STRONA MOCY!
    MOZE TO TWOJA SLABA STRONA!
    I ONA CHCE ZEBYS Z NIA WALCZYLA! A TY WALCZ I POKAZ ,ZE JESTES SILNIEJSZA I MASZ JA W DUPIE!
    JAK TA CALA CHOLERNA DEPRESJE! I TAK WYGRASZ! BO TY JESTES SILNIEJSZA BO PRZECIEZ JESTES PRAWDZIWA!
    A ONE NIE SA! WIEC MOGA SPIEPSZAC!
    WIERZE W CIEBIE!

  4. Ja mam to samo, jeśli chodzi o naukę. Mój chory perfekcjonizm mówi mi albo najlepiej albo wcale, a że nie jestem w stanie zrobić danej rzeczy najlepiej, boje się nawet spojrzeć na moje notatki…

Leave a Reply

