KONKURS NA BLOGA ROKU 2012!


Cześć Kochani. Mam dla was chyba dobrą wiadomość. Mianowicie BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE NA BLOGA ROKU 2012 R. !!!!! 

Umieszczam więc link do strony, gdzie możecie zobaczyć moje zgłoszenie!

http://www.blogroku.pl/2012/kategorie/chca-lzya-a-nie-tylko-istniea-,2qi,blog.html

300  ja i moje życie

 

Trzymajcie za mnie kciuki. Może się uda? ;-)

Dzisiaj same nowości! Pokaże wam jakie dziś do mnie przyszły książki. Zamówiłam je w empiku w promocji -dwie za cenę jednej-.

1. Nowe oblicze Greya E. L. James

Pojedyncze, 09.01.2013 o 19.04 #5

2. Stan zdumienia Ann Patchett

Pojedyncze, 09.01.2013 o 19.06 #5

3. Pandemonium Lauren Olivier 

Pojedyncze, 09.01.2013 o 19.06 #2

4. Pokuta Anne Rice (autorka Wywiadu z wampirem!) tom I

Pojedyncze, 09.01.2013 o 19.06

5. Kuszenie Anne Rice tom II

Pojedyncze, 09.01.2013 o 19.05 #2

Zapewne będziecie łapać się za głowę dlaczego czytam Greya. No niestety lub stety ta trylogia mnie pochłonęła. Każda przecież z nas marzy o bajkowym życiu, o pięknym partnerze oraz pełnym namiętności seksie. To wszystko tam jest. Kiedy czytam akurat te książkę zawsze się uśmiecham.:-) No i trochę więcej się dzieje… w każdym razie ma to dobroczynny wpływ na mój związek. Jacek chyba też jest zadowolony. Tak więc jeżeli chcecie się drogie Panie trochę rozluźnić i zamienić się w niegrzeczną dziewczynę serdecznie polecam! ;-) To nie jest literatura z wyższej półki, ale czy zawsze musimy być poważni? Aby jeszcze bardziej nacieszyć oczka, zapraszam do obejrzenia klipu.

http://www.youtube.com/watch?v=ZIFOOwNAvFk

Przystojniaczek co??? ;-) Miniam! Zapewne Jacek mnie zbije za to :P.

A teraz całkiem inny temat. Pisałam, że zaczynam terapię indywidualną od stycznia. Byłam w poniedziałek. Jest to terapia behawioralno-poznawcza. Psychoterapia behawioralna została opracowana w oparciu o prawa uczenia się, zwłaszcza zasady warunkowania. Wywodzi się z behawioryzmuOpiera się ona na technikach treningowych, takich jak np. trening relaksacji, wykorzystywany w systematycznej desensytyzacji (odwrażliwianiu) pomocnej w leczeniu fobii, czy trening asertywności.Psychoterapia behawioralna skupia się wyłącznie na zachowaniu człowieka, jako jego naturalnej reakcji na wpływy otoczenia. Ważne jest tu i teraz, natomiast nieistotne są wydarzenia z przeszłości. Pomoc w zmianie niepożądanego zachowania odbywa się bez analizy jego nieświadomych przyczyn, których istnienia behawioryzm nie uznaje. Terapeuta w tym rodzaju psychoterapii pełni funkcję aktywną i dyrektywną – wyjaśnia, proponuje, doradza, wspiera, motywuje i wyznacza zadania. Pacjent natomiast jest kimś w rodzaju ucznia – oczekuje się od niego przede wszystkim gotowości do aktywnych zmian. 

Nie wiem czy mogę Wam ją poradzić. O tym powinien zdecydować psychiatra razem z konsultacją u psychologa. Na bieżąco będę pisała jak mi idzie i czy to działa. W przypadku pytań piszcie do mnie na e-mail:  paulinaskrzypiec@gmail.com

Czuję się bardzo dobrze, chociaż chyba trochę przeziębiłam. Jest super. Leki działają, ale ja również wkładam w siebie dużo pracy. Muszę się zmuszać do wielu rzeczy, ale na końcu okazuje się, że nie było tak źle.

Zapraszam was do czytania książek, do głosowania na bloga roku, do uśmiechania się i do pracy nad sobą. Wiem, że jest to piekielnie trudne, ale bez tego nie wyleczycie się z żadnej choroby.

Pozdrawiam!

P.

3 responses to “KONKURS NA BLOGA ROKU 2012!

Leave a Reply

