Love and … lipstick <3


Pojedyncze, 16.12.2012 o 19.24 #5

CZEŚĆ! :D

Czuję się dzisiaj bardzo seksowna! Zrobiłam sobie mocniejszy niż zwykle makijaż i wstąpił we mnie ktoś nowy! :-) Musiałam podzielić się z wami tą przemianą ! ;-) Za tą przemianą stoją szminki! Zadziwiające prawda? Kupiłam, spontanicznie trzy szminki. W kolorach: malinowym, jasno jagodowym i perłowym. Chorowałam niestety kilka dni. Teraz czuję się znacznie lepiej. Dziś jest krótko, ponieważ nie mam pomysłu na notkę. Nie męczą mnie żadne przemyślenia.

Chciałam podzielić się z wami moją radością! Dużo miłości i buziaków! ;-*

Pojedyncze, 16.12.2012 o 19.23 #3

6 responses to “Love and … lipstick <3

Leave a Reply

