Trafny wybór!


Gs1zvr

Cześć!

(Aby zobaczyć gifa musicie dwa razy kliknąć na zdjęcie- wtedy pojawi się ich więcej).

TAK! Mam bardzo dobry humor. Wróciłam dzisiaj rano do Wrocławia i zaraz po odniesieniu rzeczy do domu poszłam z J. na zakupy. Kto ich nie uwielbia? Miałam kupić sukienkę, a kupiłam trzy książki i produkty na muffiny czekoladowe z kawałkami banana w środku i bitą śmietaną na wierzchu. Jutro wrzucę zdjęcia moich małych przyjemności! :-)

Od mamy na Mikołajki dostałam Merci, a od J. Raffaello! Uwielbiam słodycze! Ostatnio chyba nawet trochę przybrałam na wadze z czym czuję się wyśmienicie. Mam więcej energii i lepszy humor. Jestem najedzona, a nie wiecznie głodna!

Trafny wybór to tytuł nowej książki J.K. Rowling. Naczytałam się o niej w gazetach i wprost nie mogłam odmówić sobie jej zakupu. Książka ma ponad pięćset stron, to dobrze, ponieważ tak szybko jej nie przeczytam. Uwielbiam delektować się nową (ciekawą) książką. Harrego Pottera przeczytałam tylko (aż) dwie części. A Trafny wybór to zupełnie coś innego. Zakładam, że mnie więcej kojarzycie o czym jest książka, jeżeli nie, odsyłam was do strony ( http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,3525,Trafny-wybor ). Czerwona, krzykliwa okładka i znane nazwisko zrobiło swoje. Przeczytałam już kilkanaście stron i gdyby nie zmęczenie, przeczytałabym ich więcej! Jest interesująca! Czarny humor! Rowling pisze o rzeczywistości bez ogródek! Taką literaturę lubię.

Zauważyłam, że mocne notki bardzo was onieśmielają. To zrozumiałe, że wolimy czytać o czymś pozytywnym, a unikami tego negatywnego. Niestety, a może stety, zadaniem bloga jest oczyszczenie mojej duszy. Czasem jest ona umęczona, dlatego muszę wyładować negatywne emocje. Piszę o rzeczach bardzo bolesnych, ale też radosnych, tak jak ta notka. Nie bójcie się pisać prawdy, tego co myślicie. Możecie, a nawet powinniście to robić! Krytyka zawsze jest bolesna, ale muszę nauczyć się na nowo stawiać jej czoła. Proszę więc o szczerość! To również wasz blog! Pamiętajcie o tym.

Życzę wam dużo uśmiechu i radości. Gorączka świąt może mocno osłabić nasze ciało i umysł, dlatego pamiętajcie o relaksie. Znajdźcie koniecznie czas dla siebie! Wiem, że wydajecie pieniążki na prezenty dla najbliższych, ale sprawcie sobie małą (lub wielką) przyjemność. Ja kupiłam dzisiaj książkę! Mam również słodkości! Pozdrawiam serdecznie.

P.

5 responses to “Trafny wybór!

Leave a Reply

