Mental Health


IMG_1701

Cześć.

Na wstępie napiszę, że czuję się już znacznie lepiej niż ostatnio. Trochę czuję się osłabiona, ale jest poprawa. Jestem teraz bardziej wyciszona. Mam niestety problem z porannym wstawaniem, ale to chyba nie tylko ja… :-)

Jadę na kilka dni do domu, dlatego nie wiem jak to będzie z blogiem. Mam tu na myśli, czy będę miała czas na pisanie, ponieważ mam w planach kilka spotkań ze znajomymi. Nie mogę siedzieć w domu i nic nie robić, tylko rozmyślać, więc jak nie śpię to staram się być aktywna. Ostatnio faktycznie przechodziłam duży kryzys. Nie wiedziałam jak się z tym zmagać i odpuściłam. Wszystkie negatywne myśli powolutku opuszczały moje ciało. Wysłałam kilka propozycji wywiadu, do sławnych osób, ale niestety w tej kwestii nadal cisza. Trudno jest namówić kogoś na rozmowę na tak poważny temat, ale z drugiej strony to pomaga. I zastanawiam się dlaczego inni nie chcą pomóc? Postanowiłam zrobić osobną zakładkę poświęconą rozmowom z wami! Tak jest! Chcę rozmawiać z wami, bo przecież to nas bezpośrednio dotyka depresja. Rozmowy są przez to jeszcze bardziej autentyczne i udowadniają, że nie jesteśmy sami! Wiele osób z depresją, wychodzi z tego i odnoszą wiele zawodowych oraz prywatnych sukcesów!

Ja jestem na etapie wychodzenia z depresji. Coraz częściej zastanawiam się nad jakimiś ośrodkami. Niestety w Polsce takich nie ma.

Jeżeli ktoś z Was zna język angielski może poczytać o Angielskiej (Brytyjskiej) organizacji MIND.

http://www.mind.org.uk/

Ja zamierzam skorzystać z ich pomocy. Internet ma jednak siłę!

Pozdrawiam Was, dużo miłości!

P.

3 responses to “Mental Health

  1. Czy mi się wydaje, czy Muffy na każdym zdjęciu śpi?:D
    Cieszę się Kochana, że z Toba już lepiej, mam nadzieję, że jak przyjedziesz do domu to mnie odwiedzisz;)) Ze mną coś ostatnio nienajlepiej.. Ale zobaczymy jak to będzie:)
    Co do wywiadów z osobami chorymi na depresje.. Bardzo fajny pomysł:) To będzie bardziej życiowe, no i ludzie będa wiedzieć, że nie tylko oni się z tym wszystkim zmagają:) Buziaki Kochana:*

  2. No sprawa jest taka, że Muffy cały czas śpi. :D A Tak na poważne, to jakoś tak zawsze wychodzi, że akurat wrzucam zdjęcia, na których ma zamknięte oczy. Następnym razem wrzucę z otwartymi :-)

Leave a Reply

