Not…


IMG_1762

Cześć…

Puk, puk…Kto tam?…To ja depresja!Wróciłam…NIE !!!!!!!!!!!!!!

Musiała w końcu wrócić i się pokazać…Ostatnie dni były świetnie, ale jakoś o 20- tej zaczęła boleć mnie głowa. Niesamowite jak ból łupał w moją głowę, no robił z nią co chciał. Wzięłam tabletki, ale wtedy zaczął boleć mnie kręgosłup. Skończyłam oglądać film z J. i bam! Bęk, bęc, bum! Ból brzucha, nerwówka, coś dziwnego w brzuchu, w głowie, w kościach. Zrobiło mi się strasznie zimno. Wzięłam więc prysznic. Powoli puściłam ciepłą wodę zwiększając coraz bardziej jej temperaturę. Moja skóra zrobiła się czerwona, bolało, ale był to przyjemny ból… Tak ten specyficzny i oczyszczający rodzaj bólu. Nagle zorientowałam się, że w kabinie robi się za gorąco, aż brak mi tchu. Niby nie chcę umierać, ale… Zakręciłam wodę, bo Muffy, bo J., bo inni…

P.

Advertisements

6 responses to “Not…

  1. bo inni myślą o Tobie i są z Tobą !! pomyśl o tym ze nie jesteś i nigdy nie będziesz sama. Niektórzy nie wyobrażają sobie tego ze mogło by Cie tak po prostu zabraknąć. Każdego dnia jesteś coraz silniejsza !

  2. Nie wiem, co w takiej sytuacji mógłbym napisać, więc napiszę o sobie. To z gorącą wodą, miałem kiedyś bardzo podobną sytuację, ale coś mnie tchnęło, że jednak jeszcze trochę powalczę. To było koło 5 lat temu. Do dziś takie myśli mi przychodzą do głowy, ale odkąd zrozumiałem bezsens, jakim jest odebranie sobie życia, te myśli traktuję jako znacznie mniej rzeczywiste. To sprawa indywidualna, w co kto wierzy, czy nie wierzy, ale ja jestem niemal pewny co do idei reinkarnacji, a mówi ona, że nawet jeśli się zabijemy, to to wszystko i tak przeniesie się na nasze kolejne życie, a będzie nawet gorzej, niż lepiej… Ostatnio też zaciekawiła mnie koncepcja “Cienia”, czyli tego, co uznajemy za negatywne generalnie i wypieramy te myśli ze świadomości, a chodzi tu o coś wręcz przeciwnego, mianowicie “zintegrowanie” Cienia, stawienie mu czoła. Niedawno bliska mi osoba przeżyła coś podobnego. Doświadczyła w krótkim czasie wielu emocji, o których nawet nie miała wcześniej pojęcia i musiała stawić czoło czemuś, co, jak mi się wydaje, Ty niedawno tu na blogu określałaś mianem Demonów… Myślę, że coś w tym jest, ale nie jestem w żadnym przypadku specjalistą, jedyne, co mogę poradzić, to może zapytaj o to swojego terapeutę. Ja moim demonom, jeśli tylko mam siłę, staram się pokazywać środkowy palec i puszczać je z torbami :) Czasem się udaje… Trzymaj się Paulina, nie poddawaj się!

  3. NAJWAZNIEJSZE POWODY DO ZYCIA! TU I TERAZ!!!!
    JACEK! NAJLEPSZY FACET NA SWIECIE1 ZE SWOIMI WADAMI I ZALETAMI! ( KAZDY JE MA!)
    ALE ON CIE KOCHA I ZROBI WSZYSTKO ,ZEBY CI POMOC!
    MUFFY! DZIECKO!
    NIKT BY JEJ NIE KOCHAL BARDZIEJ NIZ TY!!!
    TONY! TWOJE DZIECKO NUMER 2! KTORE CIE UWIELBIA!!!
    JA! NIE POTRAFIE BEZ CIEBIE ZYC! TO CHYBA DOBRY POWOD! BEZ CIEBIE MOJ SWIAT BY SIE ZAWALIL!
    POLSKIE GORY!
    DOBRA KAWKA! DOBRE JEDZONKO! CAFFE HEAVEN!
    ZAJEBISTE MUFFINKI,KTORE UMIESZ UPIEC TYLKO TY!
    ICH SMAK! WARTO DLA NICH ZYC!
    DOBRE KSIAZKI!
    DOBRE FILMY!
    PIEKNE SLONECZNE, CIEPLE DNI! WSTAJESZ I WIESZ,ZE WARTO ZYC!
    W PRZYSZLOSCI DZIECKO,KTORE BEDZIE NAJWIEKSZYM SENSEM ZYCIA!
    LENIWE DNI ZE MNA I NIE PRZESPANE NOCE PO KTORYCH TRZEBA ISC DO PRACY! ( PRZEGADANE NOCE!)
    KURDE NADAL MAM WYMIENIAC!!!???
    TO NIGDY NIE SKACZE!!!
    BEZ CIEBIE ZYCIE STRACILOBY SENS DLA WIELU LUDZI!!!!
    TO JEST ZAJEBISTY POWOD DO ZYCIA!
    I MYSL, I WIARA I SWIADOMOSC TEGO,ZE PEWNEGO DNIA BEDZIE LEPIEJ! JA TO WIEM!
    MOZESZ POMOC WIELU LUDZIOM!
    TO BARDZO WAZNY POWOD!
    WIEC NIE WOLNO SIE PODDAWAC!!!!
    ZYCIE POTRAFI BYC PIEKNE! I BEDZIE DLA CIEBIE!!!
    OBIECUJE!
    KOCHAM CIE!!!

    • o kurde!
      SORKI ZAPOMNIALAM!
      SIOSTRA j.
      WARIATKA TAKA JAK MY!
      SZWAGIER M.!
      SZALONY!
      SZWAGIER R.! CRAZOL!
      HILTON!
      RODZICE!!!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s