Dzień dobry! Kocham Cie!


IMG_1745

Witam!

Na początek dziękuję wszystkim za miłe komentarze oraz e-maile. Dodały mi one duży siły i sprawiły, że poczułam się lepiej. Zamiana mojego zachowania i samopoczucia jest wręcz namacalna!

Jak minęły wam Andrzejki? Kulturoznawczo? :-) J. zabrał mnie do kawiarni, gdzie zjadłam pysznego muffinka jagodowego i wypiłam kawę z białą czekoladą i bitą śmietaną oblaną syropem żurawinowym. Tak wiem! Dużo tego! Było przepyszne! Chociaż i tak robię lepsze muffinki, haha !

Jak widać na załączonym obrazu (zdjęciu) mam wyśmienity humor. Hop, hop? Depresjo gdzie jesteś? Ani widu, ani słychu. No i bardzo dobrze, niech nie wraca i siedzi w ukryciu jak najdłużej. Jest mi bardzo miło, że moja ostatnia notka przypadła wam do gusty. Chociaż nie wiem czy to dobre określenie, bo była ona bardzo smutna i osobista, a zarazem końcówka była pozytywna. Zachęcacie mnie do kręcenia filmików i miałam dzisiaj to zrobić. Ale się zawahałam, zatem pomysł odkładam na później. Pisze mi się dużo łatwiej niż mówi do kamery. Mam wtedy wrażenie, że plotę trzy po trzy, a sens filmiku gdzieś znika z powodu licznych dygresji. Uwielbiam skakać z temu na temat, mówię dość szybko, a nie chcę aby filmik był za długi, więc trochę się gubię, denerwuję i na koniec klapa! Chciałam opowiedzieć wam o moim psie w kontekście depresji. Dlaczego zdecydowałam się na kupno psiaka i czy sprawdza się jako osobisty, domowy terapeuta. Nie wiem czy taki temat by was interesował. Osobiście uważam jednak, że osoby z depresją, w miarę możliwości finansowych i zdrowotnych powinny przygarnąć zwierzątko. Trzeba zwierzęta też lubić, ale to kwestia chyba oczywista.

Tak więc od czasu ostatniej smutnej notki czuję się dużo lepiej. Jestem uśmiechnięta, zadowolona (mimo lekkiego przeziębienia) i mam wielką ochotę tańczyć, śpiewać i wygłupiać się! :-) Życzę wam miłego dnia, dużo miłości, radości oraz zjedzcie coś słodkiego lub słonego, jak wolicie, ale zróbcie sobie dobrze!

P.

:-)

IMG_1758

10 responses to “Dzień dobry! Kocham Cie!

  1. Kochanie, pięknie wyglądasz!:)) Nie ma śladu depresji!:)
    Jeśli chodzi o temat psiaka z miłą chęcią poczytam ponieważ jestem na etapie nakręcania M. na nowego członka rodziny:)
    Ciesze się, że od kilku dni służy Ci dobry humor, trzymam kciuki!:*

  2. Kochana wyglądasz REWELACYJNIE !!!!
    A ta notka jest świetna :)
    Mam nadzieję ze teraz już bedą same POZYTYWNE :***
    Uśmiechaj się każdego dnia :)
    Masz najpiękniejszy uśmiech na świecie :)

  3. Witamy;] OoOoO ;] Taki humor i pozytywne myślenie nam się podoba!! Całkiem inna Paulina, oby tak dalej;] Trzymamy kciuki za częstsze takie poprawy nastroju i o całkowite wyeliminowanie tych złych dni;]
    Życzymy wszystkiego co najlepsze :) Czekamy na następną notkę pełną radości i uśmiechu… Pozdrowienia dla Ciebie i RaDaRa ;];]

  4. Byłam przerażona! Jestem spokojna! Bardzo Ci dobrze życzę! Zapraszam do śmiechu i pozytywnego myślenia!!!
    O piesku i jego terapeutycznej roli chętnie poczytam…czasami rozmawiam z ludźmi o ich problemach…będę mogła im “coś” sprawdzonego polecić.
    Pozdrawiam
    Ps. Pięknie wyglądasz, lubię gdy jesteś taka pogodna.

  5. Z uśmieszkiem Ci do twarzy kochana :*
    Promieniejesz jak Słoneczko :) Jesteś napełniona pozytywną energią .
    Aby tak jak najdłużej,

Leave a Reply

