http://www.jarmarkbozonarodzeniowy.com/

Cześć!

We Wrocławiu już święta. Rozpoczął się Jarmark Bożonarodzeniowy. Serdecznie zapraszam na Wrocławski Rynek. Możecie tu znaleźć wiele różności :-). Od swojskiej kiełbasy, po ręcznie robione skórzane torby, pyszne małe pączuszki oraz na zimowe wieczory – grzaniec! Przyznam się, że dziś przyszłam na rynek i byłam mile zaskoczona. Zapomniałam o jarmarku. Lampeczki, bombki, choinki, światełka i te zapachy! Skutecznie to poprawia humor.

Ostatnio, tzn. od dwóch tygodni nie śpię za dobrze. Właściwie nie śpię w ogóle, albo naprawdę mało. Dlatego też zamiast być aktywna w dzień to spałam. Jestem ostatnio rozdrażniona. Miała trochę problemów na uczelni, które na szczęście udało się rozwiązać. Smutno mi też z powodu braku chętnych osób do kolejnego wywiadu. Ludzie nie odpisują na e-maile, a boję się chyba do nich dzwonić.

Nie wiem. Myślę, że jak na daną chwilę to wszystko jest bez sensu. Dostałam nowe leki i czuję się fatalnie. Wybaczcie.
P.

One response to “

Leave a Reply

