Zapowiedzi + notka !


Cześć!

Dziś, obiecuję, zabieram się za redagowanie wywiadu z Darią Zawiałow! Tak! Uwielbiam ją. Jako, że miałam okazję poznać ją osobiście, to szczerze mówię, że jest prze sympatyczną osobą! Wspieram ją z całych sił, aby jej kariera ruszyła z impetem do przodu, bo naprawdę na to zasługuje! Jak zwykle jestem człowiekiem dygresją! :-) W niedziele pojawi się wywiad! Tak każdy z nas odpoczywa i miło coś fajnego poczytać!

Mam też przykre wiadomości. Pisałam do wielu gwiazd i ,,gwiazdeczek” i jest problem. Nie mam kolejnego wywiadu. Muszę się spiąć mocniej i kogoś przekonać. Bo przecież warto! Tak?

 

Chyba po moim pisaniu można poznać, że jestem w wyśmienitym humorze! Wczoraj musiałam pojawić się na uczelni i było trochę nie przyjemnie, ale wzięłam się w garść. Dlatego dzisiaj czuję się bardzo, ale to bardzo dobrze!!! Nie wiem czy to leki, czy to ja, czy to J., czy to Muffy, czy powietrze, czy kosmos, ale tak jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jest już Was tyle, że aż szczęka mi opada z wrażenia i radości. :-)

Nie napisałam Wam co takiego, dwa dni temu, wydarzyło się w Starbucksie. Nie martwcie się, nie przesiaduję tam codziennie, bo kawa jest droga!!!! No, ale od czasu do czasu… przecież każdy może :-P. No więc, pewien obcokrajowiec podszedł do mnie i zaczął prawić mi komplementy, że jestem piękna, że mam super czapkę, że mam piękne włosy. Chciało mi się śmiać, ponieważ nigdy w życiu mi się to nie zdarzyło. Chwilę z nim porozmawiałam, co było bardzo miłe. Wyszłam z kawiarni cała w skowronkach, bo która z nas nie uwielbia komplementów???! Nie będę tu opisywać reakcji J., który całe zajście obserwował na zewnątrz. Kwintuję to tak! Panowie mówcie nam dużo komplementów i panie chyba niech też sobie mówią.

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie! Depresja dostała dzisiaj wielkiego kopa w pupę i się schowała gdzieś, nie wiem i nie chcę wiedzieć gdzie! Zwycięstwo! Ha! Można! Drogie Panie jesteście piękne, mądre, seksowne, inteligentne i wspaniałe! Ja też oczywiście :-P

Dużo buziaków i miłości. <3
P.S

Wrzucam też kilka zdjęć z gór. Pośmiejcie się trochę. :-)

P.

2 responses to “Zapowiedzi + notka !

Leave a Reply

