Podziękowania ! <3


Witam !

Oh! Jaka jestem szczęśliwa. Ponad dwa tysiące odwiedzić dzisiejszego dnia i to nie tylko Polskich ! Wciąż się uśmiecham! Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie, ciepło i miłość! Wasze komentarze oraz e-maile są bardzo pocieszające i sprawiają, że ten blog ma sens! :-) Więcej proszę, więcej… :-P

Dziś jak można się domyślać mam wspaniały dzień. Tyle wejść, opublikowany wywiad oraz niesamowity ból mięśni. Dlaczego to ostatnie jest przyjemne? Wczoraj byłam w górach, na Ślęży tak właściwie. Udało mi się pokonać najtrudniejszy szlak. Dawno się nie wspinałam z powodu depresji, ale okazało się, że nie jestem aż taka słaba jak myślałam. Jeszcze we wrześniu wydawało mi się, że nie dam rady, że wspinaczka to zły pomysł, a moje ciało dosłownie odmawiało posłuszeństwa jeżeli chodzi o wysiłek. No, ale udało się i jestem SZCZĘŚLIWA! Oby więcej takich dni. Muszę teraz bacznie obserwować moje zachowanie i samopoczucie. Nie mogę pozwolić sobie na kolejny kilkudniowy ,,zjazd”. Potem nie mogę dość do siebie. Nikomu tego nie życzę. Nie chcę również zwiększać sobie dawki leków antydepresyjnych!
Pamiętajcie aby dużo nad sobą pracować. Spełniać marzenia i każdego dnia stawiać sobie malutkie cele, nawet zmywanie naczyń, czy sprzątanie pokoju. Mam nadzieję, że pamiętacie o stawaniu przed lustrem i mówieniu sobie komplementów, np. ale jestem piękna/piękny, jestem super! Jeżeli nie, to wielka szkoda, ponieważ to naprawdę działa. Lepiej zacząć później niż później, jak to mówi J. :-P , wiem lepiej późno niż wcale :)
Jak zawsze dużo miłości, ciepła i uśmiechu!!! Ha

P.

One response to “Podziękowania ! <3

  1. radość…radość…radość… czasem zazdroszczę tym, którzy się radują… no i ta wspinaczka! ona zawsze jest dobra…ta realna w górach i ta “przez życie”… Ty właśnie rozpoczęłaś tę drugą… życzę powodzenia!

Leave a Reply

