Cześć.

Mam wrażenie, że trochę zaniedbałam bloga. Dziwne wyrzuty sumienia, bo nie miałam ostatnio ochoty pisać notek. Weekend mnie wykończył. Wracałam do Wrocławia, sześć godzin w pociągu dało mi do wiwatu… Wiem, niektórzy jadą więcej. Jakiś gościu w pociągu przyczepił się, że wiozę psa. Długa historia, ale koniec końców byłam tak zła, że musiałam wziąć leki uspokajające. I potem byłam zła, że tak dałam się się podejść, taki durny powód wyprowadził mnie z równowagi. Znowu wczoraj narzuciłam sobie takie tempo robienia różnych rzeczy w domu, że ok. 14-tej padłam na łóżko i spałam do wieczora. Jaki to ma wszystko sens? Biorę leki antydepresyjne, ale czuję, że coś jest nie tak. Czy depresja właśnie tak ma wyglądać, że mimo moich starań (i oczywiście moich bliskich) zawsze coś będzie nie tak w mojej głowie? Gdzieś te czarne myśli, w zakamarkach mojej głowy? Wciąż będą mnie nachodzić? Chcę żyć, to dlaczego mój mózg poddaje mnie próbie i poddaje ten fakt pod wątpliwość. Wciąż coś mówi mi, skacz, weź tabletki. Skończy się to wszystko! Tak łatwo i tak szybko! ALE JA NIE CHCĘ!!!!!!!!!!!!!!! Więc odczepcie się ode mnie demony! Tak chyba należy sobie mówić, wciąż i nawet tysiąc razy dziennie, jeżeli ma to pomóc. Kiedy chcę się poddać, to patrzę na mojego partnera, na Muffy, dzwonię to taty czy siostry. Wszystko ma sens, mam dla kogo żyć. Nawet dla siebie! Przecież mam tyle rzeczy do zrobienia, trochę planów. Jak mam umierać to na starość. Być szczęśliwa.
Życzę więc wszystkim tej siły. Nasze wewnętrzne demony można pokonać. Trzeba je tylko poznać i wiedzieć z której strony uderzyć. Skoro one chcą zadać nam ból, my zadajmy im o tysiąckroć silniejszy.

Miłego dnia kochani!

P.S

Jutro przyjeżdża do mnie moja dobra koleżanka. Zapowiadają się super dwa dni! Wy też spędzajcie jak najwięcej czasu z osobami, które mają na Was pozytywny wpływ!

P.

3 responses to “

Leave a Reply

