Szczęście <3


Cześć!

Dziś jestem bardzo zadowolona! :-)

Przeprowadziłam wywiad ! Z Darią Zawiałow! Przemiła młoda dziewczyna! Nic więcej nie piszę. Niedługo opublikuję naszą rozmowę. Pojawi się również adres ośrodka w Koszalinie, do którego możecie się zgłosić w razie potrzeby.

Wczoraj wieczorem musiałam wziąć podwójną dawkę leków. Czułam się naprawdę źle, miałam nawet myśli samobójcze. Wiem, że te słowa są szokujące, ale chcę i muszę być z Wami szczera. Wiele osób przechodzi ten etap, a to co piszę chcę by było prawdziwe. Dziś na szczęście dużo lepiej. Nie wiem czy to za sprawą leków, czy Darii. Spędziłam z nią bardzo miły dzień. Polecam kawiarnię Lalka (Koszalin). Zjadłyśmy pyszną szarlotkę oraz ja wypiłam kawę czekoladowo-ananasowo-bananową! Wielki pyszny miks.

Umieszczam moim zdaniem wspaniały występ Darii w Mam Talent. Odpadła… jak to możliwe???

Dużo miłości, szczęścia i radości. Mam nadzieję, że czytacie dział o depresji. Co z komentarzami! Piszcie moi drodzy. Skąd mam wiedzieć jak się czujecie i czy ktoś potrzebuje pomocy! Po to jest ten blog! POMAGAM!!!!!

10 responses to “Szczęście <3

  1. Paulinka jestes dla mnie BOHATERKĄ, nie tylko potrafisz napisac publicznie o swoich problemach, złym samopoczuciu ale jeszcze potrafisz pokazac innym, że warto walczyc o siebie mało tego pomagasz i chcesz sluchac o problemach innych ludzi. Podziwiam i trzymam kciuki aby każdy dzien był lepszy od dnia poprzedniego a choroba stała sie tylko przeszłością. :*

  2. Wspaniale! Myślę,że dużo osób jeszcze wstydzi się tego problemu ale przecież można napisać jako anonim tak jak ja, bo nie mam jeszcze takiej odwagi :(

  3. Najprawdopodobniej mam depresję. Czuję, że potrzebuję pomocy, ale jej nie chcę. Nie daje sobie pomóc. Nie chcę iść do psychologa. A wiem, że powinnam…. sama studiuję psychologię. Kilka prób samobójczych, częste leżenie w bezruchu, w wielkim bólu na ziemi. Musimy razem dać radę.
    Pozdrawiam ciepło

    • DOBRZE,ZE ZDAJESZ SOBIE SPRAWE Z TEGO,ZE MOZE MASZ DEPRESJE! TO JUZ PIERWSZY KROK! WAZNY1 MOZE POTRZEBUJESZ WIECEJ CZASU,ZEBY ZDECYDOWAC SIE NA DZIALANIE! KIEDY POCZUJESZ ,ZE JUZ CZAS ZROB TO! BO WARTO WALCZYC O SIEBIE! SZKODA MARNOWAC ZYCIA NA DEPRESJE! TRZEBA WALCZYC O SIEBIE! POZDRAWIAM!

  4. Moja depresja ciągnie się od około 5 lat.Przez ten cały czas nie wiedziałam co się ze mną dzieje.Wszyscy mi mówili,że powinnam wziąć się w garść, ale jak? Nie chciało mi się wstawać,myśleć, a co dopiero normalnie funkcjonować.Wydawało mi się,że albo jestem leniwa albo nie wiem co.Staje się to coraz większym problemem w społeczeństwie, a w mediach każą nam dalej gonić za karierą, pieniędzmi i byciem cool! Ludzie zatrzymajmy się na chwilę! 3majcie się i nie poddawajcie.

    • HEJ SABINA!
      NIE JESTES SAMA!
      JA TEZ NIE WIEDZIALAM,CO SIE ZE MNA DZIEJE! NIC MI SIE NIE CHCIALO,ZERO ENERGII,ZERO MOTYWOW DO DZIALANIA!,TEZ MI SIE WYDAWALO ZE LENIWA JESTEM,ZE PEWNIE TO MOJA WINA,ZE NIE POTRAFIE SIE W SOBIE ZEBRAC,ZEBY COKOLWIEK ZROBIC!
      PAULINA MI USWIADOMILA,ZE TO MOZE BYC PEWIEN RODZAJ DEPRESJI!
      JA SIE NIE PODDAJE I TY TEZ NIE! POZDRAWIAM!

Leave a Reply

