Dziś!


Witam.

Obiecałam Wam wywiad z Magdaleną Bandolko. Pomyślałam, że opublikuję go w niedziele, kiedy każdy otrząśnie się po smutnym święcie. Miło będzie przeczytać bardzo radosny i ciekawy wywiad.

Dziś Święto zmarłych. Smutne tak bardzo, że aż boli. Jasny gwint! Nie czuję się dziś mocno zdołowana, nie tak jak kiedyś gdy wciąż myślałam o śmierci, i zadawałam mnóstwo pytań, głównie Bogu, dlaczego ktoś umarł, za  co?! Dziś nie chodzę na cmentarz w ten dzień. Wszystkich tych, którzy umarli, a są dla mnie ważni, mam w sercu i pamięci. Wolę ich odwiedzać w zwykły dzień, kiedy na cmentarzu nie ma tłumu ludzi. Zastanawiam się czym jest to święto. Pokazaniem się na cmentarzu i zajmowaniu się plotkowanie, jak kto wygląda itp. Czy wspominkami o zmarłych, myśleniu o tym jacy byli za życia, oczywiście w pozytywnym sensie. Trzeba zajrzeć do swojej duszy i serca, pomyśleć o życiu własnym. Zastanowić się nad tym czy jest się szczęśliwym. Bo jeżeli nie, to trzeba to natychmiast zmienić! Święto zmarłych przypomina nam jak krótkie, nieprzewidywalne jest życie. Szkoda czasu na smutki, jeżeli pojawi się depresja, trzeba z nią walczyć. Nie wolno pozwolić jej wygrać!!!!!!!!! Każdy z nas jest bohaterem we własnym domu, a we własnym życiu i duszy też?

 

Pozdrawiam Was cieplutko. Przesyłam moc buziaków i dużo miłości.

Uzupełniłam kategorię -O depresji-. Czytajcie i wyciągnijcie wnioski.

Życzę również wielu pozytywnych myśli dzisiejszego dnia!

P.

One response to “Dziś!

Leave a Reply

