Pierwszy raz…


Witam!

Pierwszy wpis jest chyba najtrudniejszy. Zastanawiałam się co napisać, no co? Postanowiłam więc, że opiszę swoje uczucia, bo chyba najbardziej o to chodzi w tym blogu.

Wreszcie stało się i blog powstał oraz strona na Facebooku. Ciesze się, ale z drugiej strony jestem przerażona. Bardzo chcę aby akcja pomocy osobom z depresją odniosła sukces. Myśl porażki mnie dobija. Czasem wręcz paraliżuje. Nikt nie lubi porażek. Ja tym bardziej. Depresja daje się we znaki. Im silniejszy stres tym trudniej jest mi nad nią zapanować. Przez ostatni tydzień budziłam się w nocy, ok. 3:00. Nie biorę już leków nasennych więc dręczą mnie koszmary, a  czasem bezsenność. Nie pamiętam kiedy udało mi się przespać całą noc bez ani jednego przebudzenia. To trudne, bo rano jestem zmęczona. Poczytam chwilę książkę i znowu idę spać, najczęściej aż do 13-tej. Jestem pełna wątpliwości. Moja słaba samoocena jeszcze bardziej to pogarsza. Co zrobiłam dziś dla siebie? Wstałam rano i poszłam na spacer z psem, mimo śniegu!!! Brrrr było tak zimno! Posprzątałam w mieszkaniu, wiem, że dla niektórych nie jest to przyjemne, ale uwierzcie mi, można słuchać muzyki i zapomnieć o świecie. Myśleć tylko czystości. :-) Oczywiście ugotowałam obiad dla mojego mężczyzny. Przez żołądek do serca! Najpiękniejszym momentem dzisiejszego dnia był Jego uśmiech kiedy posmakował potrawy. :-) No i oczywiście psiak Muffy, tak się cieszyła gdy wstałam rano. Wstałam dziś z łóżka. To duży sukces! Dużo się uśmiechałam i nawet trochę potańczyłam!

    Mam nadzieję, że i Wy mieliście udany dzień. Życzę Wam dużo uśmiechu!!!!!

Dobranoc,

P.

 

4 responses to “Pierwszy raz…

  1. Tak…dobrze jest się uśmiechać… Uśmiechem pomagamy sobie i innym, to podobno zaraża… Więc śmiejmy się Wszyscy!

Leave a Reply

