O Mnie po krótce…


Nazywam się Paulina Skrzypiec. Mam dwadzieścia jeden lat, a od maja 2012 roku choruję na depresję endogenną, tzw. dużą. Towarzyszą mi również: cukrzyca, zaburzenia lękowe oraz nerwica. Jestem studentką Kulturoznawstwa. Na co dzień mieszkam we Wrocławiu, gdzie również uczestniczę w psychoterapii indywidualnej.
Moim osobistym terapeutą jest nie tylko mój lekarz oraz narzeczony, ale również pies. Tak! Wychowuję suczkę o imieniu Muffy, rasy Shar pei. Jest moją terapeutką ponieważ dzięki niej nie skupiam się tylko na sobie i moich problemach, ale również na niej. Pies to odpowiedzialność, ale również wiele radości! Gorąco polecam wszystkim chorym zaopiekowanie się zwierzakiem, w ramach terapii.
Uwielbiam czytać książki. Od kryminalistyki po powieści, romanse.
Interesuję się również (oraz ,,badam”) Afrykańskim plemieniem Joruba, z Nigerii. Jeżeli chcecie uzyskać więcej informacji na temat plemienia, proszę o e-mailowy kontakt.

Jestem BOHATERKĄ, ponieważ walczę z depresją każdego dnia! Wy też możecie, a ja Wam w tym pomogę!!

Leave a Reply

