Dlaczego Blog?


 

Dlaczego Blog? A, dlaczego nie? Obecnie jest to chyba jedna z najbardziej popularnych form promocji oraz komunikacji ze społeczeństwem.
Chcę aby ta strona była przyjazna dla każdego, niezależnie od płci, wieku, rasy itp.
Blog to jeden ze składników mojej akcji. Znajdziecie tu ważne informacje na temat depresji, zaburzeń lękowych oraz nerwicy. Porady jak radzić sobie w różnych sytuacjach.
Będę umieszczała tu również wpisy dotyczące mojego dnia, samopoczucia i ogólnie życia z depresją. Mam nadzieję, że będzie więcej tych pozytywnych notek, ale pojawią się też te smutne, pełne bólu i cierpienia. Chcę podzielić się z czytelnikami moimi emocjami i pokazać im, że w tym wszystkim nie są sami.
Oprócz wirtualnego kontaktu, oferuję fizyczny. Mam na myśli spotkania, być może uda się stworzyć grupę wsparcia.

Czytajcie też wywiady z gwiazdami. Może pojawi się ktoś z Waszego rodzinnego miasta. Ciepłe słowa i wsparcie mile widziane są z każdej strony, także tej ,,gwiezdnej”.

Przesyłam dużo miłości i radości,
P.

One response to “Dlaczego Blog?

  1. Fajny pomysł…myślę, że dobrze się dzielić swoimi przemyśleniami… mam wątpliwości co do kontaktów w realu… przecież chodzi o wsparcie… realne kontakty mogą zamienić się w “otarcie” łez

Leave a Reply

